“Stopniowy powrót do normalności i kolejne etapy odmrożenia gospodarki przyczyniły się do ponownego wzrostu w sprzedaży detalicznej, co wpłynęło na spadek sprzedaży online, szczególnie w branży modowej. Przepływ użytkowników z sieci do galerii odczuły przedsiębiorstwa z grupy tekstylia, odzież, obuwie, ponieważ handel online zanotował spadek, z 61,3% do 26,8% w maju, a kwiecień był rekordowym miesiącem dla e-commerce w udziale sprzedaży.
Według badania przeprowadzonego przez Gemius dla “E-commerce w Polsce” aż 73% internautów deklaruje kupowanie online. Dane te mogą sugerować hybrydowy model zawierania transakcji, czyli połączenie tradycyjnej i wirtualnej formy zakupów” – dlahandlu.pl
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.dlahandlu.pl/nonfood/badanie-polacy-kupuja-odziez-hybrydowo,89628.html”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]