“Przychody sieci detalicznej CCC spadły w II kwartale o 47 proc. do 1,233 mld zł, a sprzedaż w kanale e-commerce wzrosła o 79 proc. do 626 mln zł. Sprzedaż LFL w detalu spadła o 49 proc. wobec 3-proc. spadku rok wcześniej. W II kwartale 2019 roku grupa CCC miała 138 mln zł zysku operacyjnego i 321 mln zł zysku EBITDA przy przychodach na poziomie 1,642 mld zł. Wynik EBITDA grupy CCC w II kwartale br. wyniósł 40 mln zł, strata operacyjna grupy w tym czasie sięgnęła 112 mln zł. – Zamknięcie sklepów na 7 tygodni oraz tąpnięcie na poziomie odwiedzalności sklepów skutkowało utratą przez firmę ok. 1 mld zł wpływów – mówi Marcin Czyczerski, prezes zarządu CCC.
Marża brutto grupy na sprzedaży spadła w II kwartale – według szacunków – do 48 proc. z 51,2 proc. przed rokiem. Jak podało CCC, spadek był spowodowany wysokim udziałem sprzedaży e-commerce w kwietniu (93 proc. skonsolidowanych przychodów) oraz wyższą rdr aktywnością promocyjną w maju. Koszty sprzedaży i ogólnego zarządu oraz pozostałe przychody i koszty operacyjne spadły o 17 proc. rdr do 585 mln zł (bez uwzględnienia rezerw)” – dlahandlu.pl
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.dlahandlu.pl/nonfood/sklepy-ccc-traca-rosnie-eobuwie-pl,89201.html?fbclid=IwAR15H4bJmzu62XZhMozTFMO_SFJ9o1R5CsH3GEQXA5M-2v87cb8LFHY_sXk”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]