“Kryzys wizerunkowy marek może mieć różne podłoże. Może dotyczyć produkcji, łańcucha dostaw, etycznej postawy marki wobec podwykonawców, wypadku na terenie firmy czy kampanii reklamowej. Wydarzenia mogą być efektem wcześniej podjętych świadomie kroków przez markę lub pojawić się niezależnie od jej decyzji.
Zapytaliśmy Justynę Komorek, znaną również jako Pani od PR-u, co zrobić, gdy kryzys wizerunkowy dotknie markę modową. Dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu zawodowemu jest ekspertką w swojej dziedzinie. Ponad 11 lat była związana z marką H&M, gdzie zajmowała szereg stanowisk w działach PR, komunikacji i marketingu marki. Była Senior PR Consultant w butiku konsultingowym OKAERI Consulting. Jest pomysłodawczynią i założycielką agencji PR. Współpracowała z wieloma markami m.in z branży beauty, fashion, design, a także z influencerami i blogerami. Poznaj pięć etapów wyjścia z kryzysu wizerunkowego wg Justyny Komorek.” – retailandfashion.pl
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://retailandfashion.pl/jak-w-pieciu-krokach-wyjsc-z-kryzysu-wizerunkowego-skuteczne-wskazowki-i-przyklady-z-branzowego-podworka/”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]