“Rewolucja dzieje się na naszych oczach. Rok 2020 zostanie zapamiętany nie tylko przez pryzmat zarazy, ale także przez totalną przemianę w handlu. Ci, którzy się na nią spóźnią, będą żałowali przez lata.
Obecna rewolucja nie wynika ani z powstania nowych technologii, ani z udanej inwestycji dużego gracza na rynku tak jak to bywało w branży do tej pory. Nie doszło również do olbrzymich przemian, jeśli chodzi o podejście konsumentów. Po prostu w ciągu kilku tygodni rynek zakupów przez internet (szczególnie w krajach, gdzie nie był on wyjątkowo rozwinięty – takich jak Polska) przeskoczył o kilka lat do przodu. – Pospieszne przygotowania do domowej izolacji większość kupujących najpierw popchnęła w kierunku sklepów stacjonarnych, często wielkopowierzchniowych ze względu na bogaty asortyment i możliwość robienia dużych zakupów na zapas – komentuje Karolina Flaht-Soroka, kierownik zespołu badań konsumenckich i shopperowych w Nielsen Connect Polska” – My Company Polska
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://mycompanypolska.pl/artykul/4678/e-sprint-w-handlu”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]