noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

“Większość polskich reklam pokazuje wyidealizowany, w dużej mierze nieprawdziwy świat matek (opinie)”

REKLAMA
noSlotData

Z okazji Dnia Matki wiele marek przygotowuje specjalne aktywacje im poświęcone i do nich skierowane. Często im dziękujące bądź przypominające, jak ważną rolę pełnią w życiu każdego człowieka.

Dziś matka w reklamach to osoba, dla której dzieci i rodzina nadal są najważniejsze, ale jest także aktywna na innych, niż rodzina, polach. To nie jest już ta Matka-Polka sprzed lat. Wciąż jednak wiele reklam pokazuje perfekcyjny i wyidealizowany świat matek, w dużej mierze nieprawdziwy – komentują dla Wirtualnemedia.pl ekspertki od strategii i marketingu.” – Wirtualne Media

 https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dzien-mamy-wiekszosc-polskich-reklam-pokazuje-wyidealizowany-perfekcyjny-i-w-duzej-mierze-nieprawdziwy-swiat-matek-dlaczego?fbclid=IwAR1dk8g7pn1xuSryOAXqRVmJLdsh0Naod8VYezfba0xcaTiy8LqTeoM5y2c

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES