“Przygotowanie kilku scenariuszy modelu popytu, zwinne reagowanie na zachodzące zmiany rynkowe i szybkość działania zdecydują o utrzymaniu rentowności detalistów
Po ponownym otwarciu niespożywczych sklepów stacjonarnych ich właściciele muszą się zmierzyć ze zmianami w zachowaniu i nawykach konsumentów, jakie zaszły na skutek ograniczeń wprowadzonych w związku z pandemią COVID-19. Nie chodzi tylko o zwiększone wymagania w kwestii bezpieczeństwa oraz zachowania dystansu społecznego, lecz także o pojawienie się nowych, ukształtowanych przez czas epidemii, preferencji.
Aż 35 proc. uczestników ankiety przeprowadzonej wśród przedstawicieli sektora handlu detalicznego przez firmę doradczą Deloitte uważa, że zmiana zachowań klientów będzie duża. Odpowiednie wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych oraz przyjęcie zaktualizowanych założeń modelowania popytu pozwolą detalistom wyjść tej zmianie naprzeciw.” – retailnet.pl
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://retailnet.pl/2020/05/18/28590-analiza-deloitte-utrzymanie-rentownosci-sklepow-zalezy-od-kilku-czynnikow”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]