“– Mam dwie kotwice: rodzina i wspólnicy. Nie da się przecenić, jak żona mówi, że nie jestem w stanie jej zawieść, a córki kochają bezwarunkowo. To przypomina, że są rzeczy ważniejsze w życiu niż blokada Facebooka – mówi Michał Sadowski, założyciel i CEO Brand24 w rozmowie z portalem Mycompanypolska.pl
Jak udało mu się przetrwać i wyjść z kryzysu – wizerunkowego i finansowego? I dlaczego dziś jest lepiej przygotowany na czasy pandemii niż pozostałe firmy?
“Dla mnie zawsze absolutnym priorytetem są klienci. Dlatego robiliśmy wszystko co możliwe, by nie poczuli się zaniedbani i by wytłumaczyć im, że to problem niezależny od nas. Może to zabrzmi dziwnie, ale osobiście bardzo mi zależało na tym, aby ci, którzy postanowili odejść, nie czuli się z tym źle. Chcieliśmy, by wiedzieli, że ich rozumiemy i zrobimy wszystko, żeby w tej niekomfortowej sytuacji rozstać się możliwie jak najbardziej elegancko. Druga rzecz to poprowadzenie załogi tak, żeby ludzie nie stracili motywacji do pracy i zaufania do zarządu, nawet jeśli ten nie ma czasu albo możliwości, żeby wyjaśniać swój plan i posunięcia. To też dla nas lekcja na przyszłość: komunikacja wewnętrzna w trudnych czasach jest równie ważna jak zewnętrzna.” – mówi Michał Sadowski w wywiadzie dla “My Company Polska”
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://mycompanypolska.pl/artykul/4450/utrzymaja-sie-tylko-najlepsi-wywiad?fbclid=IwAR1A2yVb2N03VxdtC-2oWl9xdz3npAmJHTdeqNM4DrSmPyouWubyE4Ife0o”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]