noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

“Nawet ministerstwo namawia, żeby otwierać teraz e-sklepy. Sprawdzamy, czy to ma sens”

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Handel internetowy w czasie koronawirusa kwitnie i – nie da się ukryć – kusi przedsiębiorców, którzy stracili możliwość sprzedawania swoich towarów stacjonarnie. Czy powinni za tym głosem podążyć? Na co zwracać uwagę przy tworzeniu od podstaw internetowego biznesu? Wypytaliśmy o to specjalistów.

Kwarantanna, zamknięcie sporej części sklepów, różnego typu ograniczenia – wszystko to złożyło się na sytuację, w której znacznie łatwiej jest jednak usiąść przy komputerze i zamówić potrzebne rzeczy niż wstrzymywać się z zakupem do momentu powrotu do normalności. Wystarczy spojrzeć choćby na dane platformy Revolut, która odnotowała duży, kilkudziesięcioprocentowy wzrost liczby transakcji w serwisie Allegro przy równoczesnym spadku transakcji w sklepach.” – innpoland.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://innpoland.pl/159187,czy-warto-otworzyc-e-sklep-jak-koronawirus-wplynie-na-handel-w-internecie?fbclid=IwAR0Yg8CQXlr1ii69rATk9ykDo2B3YqDqM4WOjw3OycbdccqS8cTvPSGdqyE”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES