noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

“My name is Jesus” – spektakularny pokaz Givenchy

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Riccardo Tisci, dyrektor kreatywny Givenchy, niemalże wchodzi w buty Johna Galliano – prowokując! Tym razem kolekcja wiosna-lato 2016 nawiązuje do kościoła katolickiego i przeplata czystość z grzechem, niewinność z seksapilem, młodość z dojrzałością. W kolekcji odnajdziemy mocne akcenty krzyży i printu Jezusa na ubraniach mężczyzn oraz prześwitujące, mocno odsłaniające biust sukienki u kobiet.

Ricardo Tisci uwielbia swoje kobiece muzy: do tego pokazu zostały zaproszone między innymi Kendall Jenner, Candice Swanepoel, Joan Smalls, Ariana Lima, a nawet Naomi Campbell.

Cały pokaz to elegancki manifest dzisiejszej rzeczywistości: coraz śmielej przekraczamy granice i testujemy cierpliwość i tradycje poprzednich pokoleń. A co na to kościół?

Tekst: Urszula Wiszowata

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi

Givenchy

(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES