noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

“Vintage: ten styl nigdy nie wychodzi z mody”

REKLAMA
noSlotData

To, co stylowe i piękne, nie musi być nowe. Tak uważa coraz więcej klientek (i klientów) na całym świecie, także w Polsce.

Zakupy z modowych secondhandów lub komisów największą popularnością cieszą się wśród przedstawicieli generacji Z (aż 37%) i Milenialsów (27%). Ale i „boomersi” czyli czterdziestolatki nie plasują się daleko w tyle, bo 19% przedstawicielek pokolenia wyżu demograficznego lubi kupować modę z drugiej ręki. „Ok, boomer”? – nie w tym wypadku.

Warto jednak zwrócić uwagę na dwa pierwsze wskaźniki – one są kluczem do zmian systemowych w dzisiejszym świecie mody. Dla generacji Z nawet bardziej niż dla Milenialsów, liczy się historia opowiedziana produktem, uczciwość, a także podejmowanie działań proekologicznych – sukces.rp.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://sukces.rp.pl/styl/5106-vintage-ten-styl-nigdy-nie-wychodzi-z-mody/”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES