Towar powinien być w sklepie, ale nie można go znaleźć? Do sklepu dotarł inny niż zamówiony? Inwentaryzacja trwa wiele godzin? Te problemy pozwoli rozwiązać technologia RFID, która jest jedną z kluczowych dla przyszłości nowoczesnego handlu. Należąca do gdańskiej firmy LPP sieć sklepów Reserved zakończyła właśnie jej wdrażanie w Polsce. Dzięki tej innowacji mają zyskać też klienci – businessinsider.com.pl
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://businessinsider.com.pl/technologie/nowe-technologie/technologia-rfid-elektroniczne-metki-w-sieci-reserved/5t5w21k?fbclid=IwAR3cKiE-jw_Qs9v2R66zoHz3fThGZXuyGaALBgVgmg2oDh7DHT99WyklG_E”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]
Więcej na temat nowej zrównoważonej strategii LPP przeczytacie TUTAJ