Dior prezentuje wnętrze butiku domu mody w Seulu. Jest to najnowsza tego typu lokalizacja w Azji, która ma zaspokoić rosnące potrzeby koreańskiego rynku. Po raz pierwszy odwiedziłem Koreę 30 lat temu. Rynek dóbr luksusowych był wówczas bardzo mały. Koreańczycy pracowali jako budowniczy, inżynierowie, krawcy. Dziś bardzo im się powodzi, dlatego zdecydowaliśmy się na otworzenie wolnostojącego sklepu właśnie tutaj –powiedział Sidney Toledano, CEO Diora.
6 pięter, pomieszczenia dla VIPów, a nawet przestrzeń do robienia prezentacji – to tylko niektóre ze specjalnych udogodnień w butiku. Przestrzeń została zaaranżowana w taki sposób, aby klient mógł nie tylko zrobić zakupy, ale również odpocząć.
Tekst: Urszula Wiszowata
>> PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ: Kawa u Burberry? Restauracja domu mody już otwarta