noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

“Omnikanałowość to być albo nie być dla segmentu fashion”

REKLAMA
noSlotData

Globalizacja trendów modowych, omnikanałowość, coraz szybsze rotacje kolekcji to główne zjawiska kształtujące obraz segmentu fashion. Wzrastające oczekiwania konsumentów i zmieniające się nawyki zakupowe stanowią nie lada wyzwanie dla firm operujących na tym rynku. Kluczem może być dla nich postawienie na nowe technologie. Jednak dla takich firm jak LPP i CCC podążać w ślad za rynkiem to za mało. Aby pozostać liderem trzeba wyprzedzać trendy – dlahandlu.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.dlahandlu.pl/nonfood/omnikanalowosc-to-byc-albo-nie-byc-dla-segmentu-fashion,82724.html”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES