Prawdziwa gratka dla miłośników vintage. W ofercie SHOWROOM znajdą się produkty 47 marek m.in. Louis Vuitton, Celine, Chanel, Gucci, Prada, Fendi, Burberry, Mulberry, Christian Dior,YSL i Balenciaga.
Wszystkie produkty są zweryfikowane pod kątem autentyczności, unikatowa selekcja zawiera także modele, których nie ma już w sprzedaży, w tym wiele egzemplarzy kolekcjonerskich. Torebki, okulary, biżuteria i zegarki są już dostępne na Showroom.pl w zakładce Vintage.
Dostęp do ponadczasowych, wysokiej jakości produktów nie był prostszy, w każdym tygodniu będzie pojawiać się kilkadziesiąt nowości. Wszystkie akcesoria są dokładnie sfotografowane, widoczne ślady użytkowania są wyszczególnione w opisie. Coraz więcej konsumentów interesuje się modą z tzw. drugiego obiegu, wychodząc naprzeciw ich potrzebom SHOWROOM podjął starania o pozyskanie odpowiednich dostawców, którzy współpracują m.in. z Farfetch.
Każdy model jest sprawdzany pod kątem autentyczności zgodnie z surowym procesem. Kontrahenci Showroom.pl dokładnie porównują specyfikacje produkcyjne, związane z każdym produktem: logotyp, surowce, zamki błyskawiczne, szwy, numery seryjne, podszewki, karty autentyczności oraz naklejki hologramowe. Część produktów dostarczana jest w oryginalnych opakowaniach.
Świadoma konsumpcja wpływa na zmniejszenie śladu węglowego, powodowanego przez przemysł odzieżowy. W zeszłym roku platforma w ramach miesiąca mody zrównoważonej, zachęcała klientów do świadomych nawyków zakupowych oraz przedstawiała sylwetki projektantów, produkujących lokalnie z wykorzystaniem ekologicznych materiałów.
Jak myślicie, czy vintage już wkrótce ma szansę przebić popularnością nowe ubrania z sieciówek? Co sądzicie o propozycji Showroom.pl? My jesteśmy zachwyceni tym krokiem!