noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Ferrari wchodzi w konflikt z Phillippem Pleinem

REKLAMA
noSlotData

Kontrowersyjny projektant wplątał się w konflikt z marką luksusowych samochodów. Czy oskarżenia wobec Pleina są podstawne?

https://www.instagram.com/p/BzVxDwHicR6/

Wszystko zaczęło się od zdjęcia opublikowanego przez Phillppa Pleina na Instagramie. Projektant, który jest właścicielem zielonego Ferrari, sfotografował buty ze swojej kolekcji na tle maski samochodu. Brzmi niewinnie? Miesiąc później otrzymał list od prawników włoskiej firmy motoryzacyjnej. Ferrari oskarżyło Pleina o bezprawne wykorzystanie znaku towarowego w celu promocji swoich produktów. Zażądało też usunięcia zdjęcia z Instagrama, co Plein uznał za szantaż.

https://www.instagram.com/p/B0hDdweiR6z/?igshid=v9t9jttn0gvr&fbclid=IwAR2yNujn5L_jtnNPlelVXN0vEUMHmBZKhbh6yVXx5tf1-n2Ey_Mki3k1crI

Reklama obuwia czy samochodu?

Niemiecki projektant szybko podzielił się screenshotem listu ze swoimi obserwatorami, nie kryjąc oburzenia. Wytłumaczył, że włoska marka nie ma prawa do oskarżeń, jako że luksusowy samochód jest jego własnością, a post nie miał na celu reklamować obuwia.

Ferrari nie spodobało się też to, w jaki sposób Plein obnosi się w sieci swoim samochodem. Według prawników firmy, półnagie modelki pozujące w erotyczny sposób na tle kultowego, włoskiego auta kłócą się z wizerunkiem kreowanym od lat przez Ferrari.

Plein w emocjonalnym wpisie zaznaczył, że stracił zaufanie i do marki, którą do tej pory uwielbiał. Sprawa najprawdopodobniej zakończy się pozwem sądowym.

Zobacz również: Wpadka Forever21: Zamówiłaś plus size? W gratisie dostaniesz dietetyczy batonik

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES