To już kolejny projekt społeczny, po akustycznych aktach angielskich zespołów, marki Burberry. Tym razem brytyjski dom mody zaprasza gości do restauracji Thomas na Regent Street (Londyn), nazwaną po założycielu domu mody Thomasie Burberry.
Kafejka jest dwupiętrowa, wykończona w dostojnym stylu: wysokie sufity, marmurowe podłogi, piękne, czarne żyrandole i okna wychodzące na ulicę Sackville. Lokal jest otwarty cały dzień i serwuje dania od śniadań po kolacje. W menu znajdziemy między innymi wykwintne owoce morza, łososia i wiele innych pyszności, dostarczanych przez lokalnych producentów i hodowców.
Christopher Bailey, prezes Burberry, powiedział “Chcieliśmy stworzyć takie miejsce, gdzie nasi klienci będą mogli spędzić czas, robiąc coś więcej niż tylko zakupy i cieszyć się światem Burberry.”
Marki luksusowe coraz częściej próbują zaangażować klienta w życie ich domów mody. Coraz częściej będziemy spotykali się z takimi projektami i powinniśmy do nich przywyknąć. W końcu luksus to styl życia.
Tekst: Urszula Wiszowata