Cenicie sobie różnorodność, wolność i spontaniczność? Waszą podstawową dewizą jest pozostać sobą? Jeśli tak, nowa marka Kazar Studio z pewnością przypadnie Wam do gustu!
Kazar Studio to marka, która powstała pod skrzydłami Kazar Group, właściciela marki Kazar, będącej jednym z najsilniejszych polskich brandów segmentu premium. Nowy, lifestylowy brand został skierowany (zarówno pod kątem oferty, jak i przekazu), do szerokiej grupy odbiorców. Skrojone na miarę własnych potrzeb propozycje, odnajdą tu między innymi Millenialsi, jednak nie tylko oni są grupą docelową nowo powstałego brandu. Kazar Studio to marka, która poprzez różnorodny asortyment i podejście do swoich klientów, pragnie wpisać się w nawet najbardziej indywidualne gusta.
Ciesz się życiem, a ogranicz zmartwienia. Skup się na tym, co dotychczas udało Ci się osiągnąć. Patrz na siebie nie z perspektywy wyglądu, a tego, kim jesteś. Przede wszystkim, bądź sobą! To właśnie tak zdefiniować możemy przesłania, jakie stały się motywem przewodnim marki, zjednoczonym pod jej głównym hasłem: LOOK ALIVE.
W DNA naszej nowej marki wpisane są takie wartości jak poczucie humoru, dystans do siebie i otaczającego świata, odwaga, liberalizm, tolerancja. To brand nowoczesny, kreatywny, dynamiczny, o unikalnym charakterze, który nie narzuca światopoglądu, nie definiuje trendów, nie trzyma się schematów, pozostając otwartym na swoich konsumentów – bez względu na ich wiek, płeć, preferencje czy osobowość – wyjaśnił Artur Kazienko, Prezes Zarządu Kazar Group.
>>> Zobacz również: Śniadanie u Tiffaniego to już za mało. Zobacz najnowszą kampanię Tiffany & Co.
Jakie propozycje odnajdziemy w Kazar Studio? Twórcy marki deklarują, że klienci dostaną tam produkty na każdą okazję, zarówno w stylu casualowym, sportowym charakterze, jak i propozycje na bardziej oficjalne okazje. Kolekcje Kazar Studio mają charakteryzować się różnorodnością modeli, wzorów czy materiałów.
Ciekawym elementem kobiecej linii będą futurystyczne sneakersy, niezwykle modne kowbojki, minimalistyczne baleriny czy klasyczne szpilki w wielu wariantach kolorystycznych. Dla mężczyzn Kazar Studio przygotowało modele z ultralekkimi cholewkami, obuwie nawiązujące do stylistyki lat 90., czy białe i czarne trampki na masywnych, amortyzujących podeszwach. W asortymencie zaskoczyć mogą również te bardziej nietypowe produkty jak torba dla psa, opakowania na prezerwatywy czy opalizujące płaszcze przeciwdeszczowe. Wszystko zgodnie z myślą – dla każdego coś dobrego (i niezwykłego).
Sesje foto i video do pierwszej kampanii Kazar Studio zostały wykonane w Los Angeles. Ich wizualny przekaz koncentruje się wokół naczelnego hasła marki. Uchwycone kadry mają na też na celu przekazanie specyficznej energii zdefiniowanej przez ruch, radość i poczucie humoru. W swojej promocyjnej kampanii Kazar nieustannie zachęca do czerpania przyjemności z życia i przede wszystkim – bycia sobą.
Produkty ujęte zostały w niecodzienny, niezwykle plastyczny sposób Stanowią one uosobienie przekazu marki, są wyrazem obserwowania rzeczywistości i interpretowania jej na własny, unikalny sposób. Ważną rolę odgrywa tu kompozycja, ale także światło i kolor.
Autorem zdjęć oraz reżyserem kampanii video jest Daniel Jaroszek (Papaya Films). Za strategię marki odpowiada Mona Kinal (Global Marketing Director).
Jak podoba Wam się idea Kazar Studio? My jesteśmy oczarowani pozytywną energią i radością, jaka płynie z kampanii. Zresztą zobaczcie sami!