noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Ashton Kutcher pomaga ofiarom przemocy seksualnej

REKLAMA
noSlotData

Od czasu akcji #MeToo w mediach dużo mówi się przemocy seksualnej. Niestety, nierzadko doświadczają jej również dzieci. Łatwy dostęp do stron z treściami erotycznymi i czaty umożliwiające kontakt z nieznajomymi mają w tym ogromny udział. Mimo że dzięki szerzącej się świadomości policja interweniuje coraz częściej, to jest wiele przypadków, gdzie odpowiedniej pomocy brakuje. I właśnie takim przypadkom chce pomóc organizacja Ashtona Kutchera.

Thorn: Digital Defenders of Children to organizacja non-profit założona w 2009 roku przez aktora Ashtona Kutchera i jego ówczesną żonę, Demi Moore. Jak sama nazwa wskazuje, celem organizacji jest podejmowanie działań mających na celu eliminować dziecięcą pornografię oraz chronić dzieci przed niebezpiecznymi treściami w internecie. W ubiegły wtorek, Thorn zostało jedną z ośmiu organizacji, które otrzymały środki o pełnej puli 280 milionów dolarów by mogły nieść pomoc jeszcze skuteczniej. Fundatorem jest The Audacious Project, czyli inicjatywa znanej marki TED, organizatora kultowych konferencji naukowo-kulturowych. Audacious zbiera i przekazuje pieniądze na rzecz idei, które mają na celu, mówiąc kolokwialnie, zmieniać świat na lepsze. Co ciekawe, Thorn chce to robić z wykorzystaniem nowoczesnych technologii komputerowych. Dla organizacji pracują programiści, których programy mają za zadanie śledzić oprawców wykorzystywanych dzieci i utrudniać dostęp do nieodpowiednich treści. Co więcej, Julie Cordua, dyrektor generalny Thorn, mówi, że programy, które udało się do tej pory opracować pomogły zmniejszyć czas wykrywania internetowych przestępstw seksualnych o 65%. Dzięki temu można w skuteczniejszy i szybszy sposób nieść odpowiednią pomoc poszkodowanym dzieciom. Cieszymy się, że znane osoby, takie jak właśnie Kutcher angażują się w inicjatywy charytatywne. Brawo!

Tekst: Sylwia Nowińska

https://www.instagram.com/p/Brx01_3Ar2i/

>>> Przeczytaj również: Career Monday: Ile przeznaczamy na cele charytatywne?

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES