noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

7 for All Mankind sprzedane!

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

VF Corp. sprzedał dwie ze swoich topowych marek: 7 For All Mankind i Splendid/Ella Moss. Kupującym jest Delta Galil, izraelski producent odzieży z 40-letnim stażem na rynku. W portfolio firmy są już takie firmy jak: P.J. SalvageSchiesserKN Karen NeubergerNearly Nude, LittleMissMatched oraz FIX. Delta Galil zakłada, że zakup powiększy zyski firmy o 300 milionów dolarów już w 2017 roku. Umowa ma być sfinalizowana jeszcze w trzecim kwartale tego roku.

Issac Dabah, prezes Delta Galil, powiedział, że udało im się kupić obie marki w bardzo atrakcyjnej cenie (120 milionów dolarów). Zarówno 7 For All Mankind, jak i Splendid/Ella Moss odnotowywały straty w ostatnich latach, co w rezultacie obniżyło wartość firm.

Głęboka analiza dystrybucji wskaże na butiki, które wymagają zamknięcia, a nowa strategia powinna uratować te sklepy, które przynoszą największe zyski. Prezes Delty Galil nie zdradza na tym etapie żadnych szczegółów. Potencjał jest jednak ogromny. Obie marki mają zbudowany bardzo mocny brand, atrakcyjny szczególnie dla millenialsów. Znane są również z niebywałej jakości produktu.

7 For All Mankind i Splendid/ Ella Moss produkują w większości w Los Angeles, skąd się wywodzą.

Autor: Urszula Wiszowata

 

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES