Storytelling modowy – czyli jak stworzyć komunikat modowy

    392
    Kiedy:
    Mar 23, 2019@09:00 – Mar 24, 2019@15:30
    2019-03-23T09:00:00+01:00
    2019-03-24T15:30:00+01:00
    Gdzie:
    Uczelnia Łazarskiego
    Warszawa
    Koszty:
    490

    Opis szkolenia

    Dla kogo?

    Dla osób pracujących w PR lub marketingu firm modowych. Dla studentów PR i marketingu.

    Cele

    Nauka pisania efektywnych informacji prasowych, skuteczne dotarcie do mediów. Praktyczne warsztaty udoskonalające komunikację ze współczesnym konsumentem.

    Program

    HIGHLIGHTS:

    • Zasady storytellingu i dlaczego warto je stosować w komunikacji marki.
    • Informacje prasowe dla mediów – co zrobić, żeby ktoś chciał je przeczytać.
    • 5 zasad skutecznego mailingu modowego
    • Jeżeli nie mail to co?
    • Misja, cel, konsument – zlote klucze do spojnej i efektywnej komunikacji modowej.
    • Atuty i pułapki newslettera
    • Obraz – ważny element komunikacji modowej
    • Opisy modowe – jak twórczo opisać to co widać
    • Moda praktyczna kontra moda inspiracyjna – jak ważne jest dla kogo piszemy.

    Opłaty za szkolenie

    Opłatę należy uiścić najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

    Konto bankowe na które można dokonywać wpłat:

    Uczelnia Łazarskiego

    Santander Bank Polska S.A.

    29 1910 1048 2209 0006 3981 0004

    tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_2018/2019