Komunikacja kryzysowa w branży Fashion – czyli jak skutecznie wyjść z kryzysu – kurs

    101
    Kiedy:
    Maj 25, 2019@09:00 – Maj 26, 2019@15:30
    2019-05-25T09:00:00+02:00
    2019-05-26T15:30:00+02:00
    Gdzie:
    Uczelnia Łazarskiego
    Warszawa
    Koszty:
    490
    Kontakt:
    Uczelnia Łazarskiego

    Opis szkolenia

    Dla kogo?

    Warsztaty dedykowane są dla osób prowadzących marki modowe, współpracujących z branżą fashion, organizatorów eventów modowych, managerów zarządzających markami modowymi, a także projektów.

    Przesłanki

    Media społecznościowe stanowią obecnie jedno z najważniejszych narzędzi kreowania wizerunku marki w sieci. Szereg możliwości jakie niesie za sobą działalność w branży fashion w social mediach idzie w parze z zagrożeniami, których zbagatelizowanie może doprowadzić markę do poważnego kryzysu wizerunkowego. Marki, których nie ma w mediach społecznościowych, mogą być postrzegane jako niegodne uwagi, mało przystępne, nieprofesjonalne i nienowoczesne. Jednocześnie marki muszą być przygotowane na to, że media (w tym social media) to nie tylko olbrzymi potencjał marketingowy, ale także – miejsca, gdzie mogą rodzić się poważne kryzysy wizerunkowe.

    Cele

    Szkolenie ma na celu przeanalizowanie kryzysów wizerunkowych w branży fashion poprzez zidentyfikowanie przyczyn ich powstania, zaproponowanie działań w obliczu sytuacji kryzysowej oraz praktyczną część związaną z radzeniem sobie w sytuacjach kryzysowych.

    Atuty

    • Zdobycie praktycznej wiedzy na temat kryzysów wizerunkowych;
    • zapoznanie się z podejściem do radzenia sobie sytuacjach kryzysowych w praktyce;
    • po odbyciu szkolenia uczestnicy będą potrafili analizować kryzysy, wdrożyć działania mające na celu przeciwdziałanie takim sytuacjom oraz będą potrafili sprawnie prowadzić komunikację antykryzysową;
    • najbardziej aktywny uczestnik szkolenia będzie miał możliwość wziąć udział w przygotowaniach do wydarzenia całostadionowego odbywającego się na PGE Narodowym oraz w samym wydarzeniu (np. koncert).

    Program

    Część teoretyczna

    1. Analiza kryzysu

    • Etymologia kryzysu
    • Rodzaje kryzysów i ich skala
    • Pierwsze 24 godziny
    • Zasada 5 P
    • Efekt śnieżnej kuli
    • Zdenerwowany klient: czego nie wolno robić?
    • Powiedzieć przepraszam?
    • Jak przeciwdziałać kryzysowi?
    • Bezpieczeństwo przede wszystkim
    • Błędy popełniane przed kryzysem i w trakcie kryzysu

    2. Komunikacja w kryzysie

    • Kto, co, komu, gdzie i jak komunikować?
    • Komunikaty jawne i niejawne w kryzysie
    • Negocjacje, Mediacje, Perswazja
    • Elementy PR kryzysowego
    • Dialog w kryzysie
    • Jak kryzys przekuć w sukces?

    3. Zespół kryzysowy i manual kryzysowy

    • Zanim ruszy lawina
    • Wprowadzenie procedur
    • Przykładowe manuale

    4. Narzędzia

    • Monitoring mediów
    • Statystyki
    • Analizy i rozmowy z pracownikami
    • Do czego można wykorzystać sm jako markę?
    • Po co Ci ambasadorzy marki?

    Część praktyczna

    1. Wystąpienia przed kamerą, konferencje prasowe

    • Przygotowanie przekazu
    • Jak się zachowywać: mowa werbalna i niewerbalna
    • Techniki radzenia sobie z negatywnymi emocjami: jak przekuć je w pozytywną reakcję
    • Zasady używania pomocy wizualnych
    • Sposoby reagowania na prowokacje i manipulacje
    • Sposoby radzenia sobie z negatywnymi komentarzami
    • Jak skutecznie zamknąć kryzys?
    • Interakcja z rozmówcą

    Opłaty za szkolenie

    Opłatę należy uiścić najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

    Konto bankowe na które można dokonywać wpłat:

    Uczelnia Łazarskiego

    Santander Bank Polska S.A.

    29 1910 1048 2209 0006 3981 0004

    tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_2018/2019