Fashion e-commerce – Jak skutecznie sprzedawać w sieci

    129
    Kiedy:
    Lis 17, 2018 – Gru 2, 2018 całodniowy
    2018-11-17T00:00:00+01:00
    2018-12-03T00:00:00+01:00
    Gdzie:
    Uczelnia Łazarskiego
    Świeradowska 43
    00-001 Warszawa
    Polska
    Koszty:
    495 zł

    Zajęcia są częścią Akademii Biznesu i Prawa Mody na Uczelni Łazarskiego.

    Trwają 4 dni: 17 i 18 listopada oraz 1 i 2 grudnia.

    Dla kogo?

    Szkolenie dedykowane jest wszystkim osobom, które chciałyby zwiększyć sprzedaż w internecie, przede wszystkim:

    • zespołom e-commerce,
    • projektantom,
    • brand managerom.

    Cel

    Celem szkolenia jest zwiększenie sprzedaży usług i produktów w sieci poprzez zrozumienie zagadnień związanych z e-commerce.

    Atuty szkolenia

    Program został zbudowany przez praktyków w oparciu o skuteczne praktyki i aktualne trendy panujące na rynku. Szkolenie jest prowadzone przez specjalistów, którzy zajmują się zagadnieniem e-commerce od wielu lat.

    Szkolenie ma wymiar teoretyczny. jak i praktyczny – prowadzony w oparciu o case studies.

    Program

    • Strategie sprzedażowe w e-commerce;
    • Odpowiedź na pytanie o cel działań e-commerce dla różnych podmiotów na rynku fashion i ich miejsce w całościowej strategii sprzedażowej. Po co e-commerce niezależnemu projektantowi, wchodzącej na lokalny rynek marce masowej, czy też sieci sklepów multibrandowych offline? Jakie czynniki kształtują obecny rynek fashion online? Jakie są największe wyzwania, szanse i prognozy na przyszłość?;
    • Statystyka – cała prawda o polskim rynku fashion online. Skąd brać wartościowe dane rynkowe? Prognozy rozwoju w Polsce i Europie;
    • Content: po co? jak? skąd go brać? ile kosztuje? gdzie go pokazywać i jak to robić?;
    • Logistyka: logistyka dostaw/płatności/CS/uwarunkowania prawne;
    • Plan, analiza i egzekucja – pragmatyczne podstawy sprzedaży w e-commerce;
    • Dane kwantyfikujące e-commerce i ich analiza/narzędzia (GA, Tradewatch, PBI). Plan i wykonanie;
    • Analiza sprzedaży: GMV/ilość transakcji/% zwrotów/analiza produktowa;
    • Analiza ruchu: Traffic/jego źródła/koszt i sposób pozyskania/retencja klientów;
    • Analiza konwersji: Konwersja/czynniki wpływające na konwersję/optymalizacja/ścieżka zakupowa;
    • Digital marketing w fashion (case studies);
    • Strategie sprzedażowe on-line w sektorze Fashion (mailing, content marketing, SEO, SEM, PPC, Google Ads, FB Ads, Allegro Ads, itd);
    • RODO.

    *** Program jest częścią kafeteryjnego programu nauczania, w którym zebrane godziny lekcyjne z danej dziedziny mogą być zakwalifikowane do dyplomu Studiów Podyplomowych

    Wykładowcy

    Diana Okular

    od 17 lat związana z branżą odzieżowo-obuwniczą, a od ponad 7 lat – z e-commerce.

    Absolwentka  Uniwestytetu Ekonomicznego w Krakowie, przez pierwsze 9 lat kariery zawodowej pracowała dla marek grupy LPP, początkowo jako Kupiec, potem jako Product Manager, odpowiadając za proces tworzenia produktu (budżetowanie, projektowanie oraz zakupy) oraz zarządzanie jego sprzedażą. Negocjowała kontrakty z producentami na Dalekim Wschodzie, odpowiadała za kontrolę jakości i sprzedaż przygotowanych kolekcji.

    Następnie  w Answear.com jako Dyrektor Zakupu odpowiadała za ofertę spółki i realizację jej sprzedaży. Negocjowała kontrakty z dostawcami europejskimi, kupując gotowe kolekcje odzieżowe i obuwnicze od największych w Europie, jak PUNTO FA (Mango), PVH (Hilfiger Sportswear, Calvin Klein Jeans), G-Star BV, grupa Bestseller ( Jack & Jones, ONLY, VERO MODA), Marc o’Polo i wieloma innymi. Wraz ze swoim zespołem prowadziła do sprzedaży ponad 200 marek odzieżowych polskich i zagranicznych. Juror w wielu konkursach stylistycznych jak „BITWA STYLISTÓW” czy „PROJEKT PACKSHOT”.

    W ubiegłym roku dołączyła do zespołu ALLEGRO, gdzie jako Business Unit Manager odpowiada za operacje własne Allegro w zakresie mody.

    CZYTAJ WIĘCEJ