CSR – Budowanie przyszłości w modzie

    68
    Kiedy:
    Maj 12, 2018@09:30 – 18:00
    2018-05-12T09:30:00+02:00
    2018-05-12T18:00:00+02:00
    Gdzie:
    pin Uczelnia Łazarskiego ul. Świeradowska 43, 02-662 Mokotów, Warszawa, Poland

    Zajęcia są częścią Akademii Biznesu i Prawa Mody na Uczelni Łazarskiego

    Szkolenie odbywa się 4 dni i zawiera projekt grupowy

    👉 Dla kogo?
    Program jest dedykowany tym osobom, które chcą i mogą zmieniać rzeczywistość w pracy na co dzień na lepszą, bardziej odpowiedzialną.

    👉 Cele
    To jedyny taki program edukacyjny w Polsce: pełny inspiracji i osobowości, które zarażają swoją pasją innych. Jak kreatywna współpraca, szacunek do drugiego człowieka i środowiska wyrażone są w działaniach marek i współpracy z trzecim sektorem? Zajęcia mają wymiar nie tylko teoretyczny, ale i praktyczny. Grupa zakończy zajęcia wspólnym projektem.

    Zrozumienie procesu działania zespołu i tworzenia wewnętrznej hierarchii, podziału obowiązków, ról wewnątrz grupy. Studenci, pracując razem, powinni odkryć swoje umiejętności, ale i blokady kierujące nimi przy dokonywaniu wyborów.

    👉 Przykładowy temat:

    Przygotowanie strategii CSR, która rozwija unikatową propozycję wartości wybranej firmy polskiej, lub międzynarodowej. Grupa przeprowadzi analizę spójności przekazu kanałów komunikacji, raportów niefinansowych, opinii publicznej i zaangażowania użytkowników. Konsultacja mocnych i słabych punktów strategii, spójności i wiarygodności przekazu. W tym procesie studenci mają okazję do refleksji nad tworzeniem się wewnętrznej hierarchii i podziału obowiązków, ról wewnątrz grupy. Jakie umiejętności/blokady studenci odkryli pracując razem?

    Program
    👉 CSR meets Sustainable Fashion: konflikt czy pole do współpracy?
    👉 Sustainable Fashion i nowe technologie: transparentność, innowacja i zaufanie.
    👉 Gospodarka obiegu zamkniętego, circular economy, myślenie cradle-to-cradle.
    👉 Zarządzanie łańcuchami dostaw, kodeks postępowania+audyt społeczny: analiza ryzyka i możliwości.
    👉 Triple bottom line, kontra wartości firmy i zrównoważony rozwój: deklaracja misji i kultura firmy
    👉 Wymiar społeczny i środowiskowy firmy. Raportowanie niefinansowe: Kiedy prezesi światowych korporacji stali się liderami w obronie praw człowieka i środowiska?
    👉 Biznes i prawa człowieka: obowiązek czy dobrowolność?
    👉 Nowy konsument i experience economy: badania i raporty ukazujące nowe zachowania konsumenckie różnych pokoleń: millenialsów i generacji Z
    👉 Prezentacja metod nauczania typu design thinking oraz change management: jak myśleć rozwiązaniami gdy inni widzą problem?

    *** Program jest częścią kafeteryjnego programu nauczania, w którym zebrane godziny lekcyjne z danej dziedziny mogą być zakwalifikowane do dyplomu Studiów Podyplomowych.

    Wykładowcy:
    Aleksandra Bąkowska
    Autorka bloga olabakowska.com o zrównoważonej i etycznej modzie. Absolwentka Projektowania Ubioru na Łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych, stypendystka programu Młoda Polska 2017 Narodowego Centrum Kultury.

    Obecnie na kierunku Innovation Management w Central Saint Martins w Londynie bada jak liderzy wdrażają Cele Zrównoważonego Rozwoju do strategii w sposób, który stawia odpowiedzialność społeczną i środowiskową w centrum.

    Założycielka marki d’ éco by Ola Bąkowska i autorka pierwszej wyprodukowanej w Polsce tkaniny z recyclingu butelek PET.

    Organizatorka wydarzeń i uczestniczka debat z przedstawicielami świata biznesu, organizacji pozarządowych i twórcami aktywnymi na polu innowacji społecznej i odpowiedzialności środowiskowej.

    Anna Miazga
    Koordynator ds. CSR w LPP

    Marta Karwacka
    Od 8 lat zajmuje się rozwijaniem w Polsce dyskursu wokół problematyki społecznej odpowiedzialności biznesu, na gruncie akademickim i praktycznym. Jej praca doktorska pod tytułem „Współpraca przedsiębiorstw z organizacjami pozarządowymi jako przejaw społecznej odpowiedzialności biznesu” otrzymała I nagrodę w VIII edycji prestiżowego konkursu VERBA VERITATIS. Swoje zainteresowania koncentruje wokół społecznej odpowiedzialności biznesu, marketingu społecznego, współpracy międzysektorowej i zarządzania w III sektorze. Jest autorką i współautorką kilkunastu artykułów oraz indywidualnych i zespołowych badań poświęconych problematyce CSR i współpracy międzysektorowej. Współtworzyła Centrum Przywództwa i Społecznej Odpowiedzialności Biznesu UMK w Toruniu. Współpracuje z firmą GoodBrand&Company Polska.

    PODZIEL SIĘ