REKLAMA

Q&A: Jak rozwinąć konto na Instagramie?

REKLAMA
REKLAMA

Instagram już od dawna nie jest platformą, na której wystarczy opublikować zdjęcie i czekać na falę „polubień”. Instagram w czerwcu 2018 roku ujawnił, że liczba jego aktywnych użytkowników sięgnęła 1 miliarda miesięcznie. Ogromna liczba użytkowników sprawia, że nie wystarczy publikowanie pięknych fotografii, aby zyskać duże grono odbiorców. Dziś, aby Twoje konto, firmowe czy prywatne, miało rozległy zasięg, należy sięgnąć po narzędzia, które pomogą Ci przebić się przez tysiące zdjęć.

Wybraliśmy najlepsze narzędzia, które sprawią, że Twoje konto zyska nową, lepszą jakość, większy zasięg, prawdziwe grono odbiorców, a przy tym wszystkim, zaoszczędzisz swój czas. Zobacz, jakie aplikacje na Instagram w łatwy i skuteczny sposób uświetnią Twój profil.

 

Later – dobra organizacja, czyli planowanie postów

Źródło: www.neipatel.com

Later to profesjonalne narzędzie do planowania postów. Na tle innych aplikacji do planowania, tj. Hootsuite, Websta czy Sprout Social, wyróżnia je przejrzysty design, który poprawia komfort pracy, jak również opcja wyszukiwania i udostępniania treści związanych z danym hashtagiem. Jak działa Later? Najpierw programujesz post, który ma być opublikowany na Instagramie. Następnie otrzymujesz przypomnienie na telefon o czasie publikacji danego wpisu. Zaplanowany post otwiera się w aplikacji, łączy z Instagramem i z tego poziomu możesz go umieścić na profilu.

Kolejną przydatną opcją, którą oferuje Later jest zakładka „analiza”, w której znajdziesz najważniejsze informacje na temat swoich wpisów. W wersji darmowej masz dostęp tylko do podstawowej analizy. Co oferuje płatna wersja aplikacji Later? Odblokujesz szczegółowe raporty i wykresy pokazujące dane dotyczące każdego wpisu. Pakiet Plus kosztuje 9$.

Unfold – idealna aplikacja na Instagram Stories

Źródło: www.eveningstandard.com

Unfold jest obecnie jedną z najpopularniejszych aplikacji na Instagram Stories. Narzędzie pozwala tworzyć minimalistyczne szablony i projekty do Instastories. Całość wyglądem przypomina fotoksiążkę, w której sami możemy stworzyć ciekawe i nowoczesne posty opatrzone estetycznymi napisami. Unfold oferuje 25 eleganckich szablonów, które wprowadzą nową estetykę na Twoje Instastories.

Inshot – piękne wideo na Instagram Stories

Źródło: www.mavsocial.com

InShot to edytor zdjęć i wideo, dzięki któremu zmontujesz filmik, dodasz muzykę, a nawet dostosujesz ją w poszczególnych partiach filmu. Aplikacja umożliwia dodanie do filmu tekstu czy filtrów. InShot jest przy tym prosty w obsłudze I nie sprawi problemów również początkującym użytkownikom.

Afterlight – retro fotografie

Źródło: www.citymac.com

Aplikacja Afterlight pomoże zamienić Twoje fotografie na zdjęcia w stylu retro. Dzięki narzędziu możesz edytować zdjęcia, nakładać filtry, dodać efekt szumów, winiety i przecieku światła. Afterlight to doskonała baza „lightleaków”, czyli prześwietleń na kliszy, które diametralnie zmieniają zdjęcia i dodają im wyjątkowego stylu. Oferuje aż 74 filtry, 78 tekstur i 128 ramek, które nadadzą retro klimat Twojemu profilowi.

InSwipe Panorama – tworzenie dobrej jakości panoramy

Źródło: www.eveningstandard.com

Prawda jest taka, że nie da się pokazać zdjęcia panoramicznego na Instagramie w sposób taki, by było ono dobrze widoczne w całości. Na szczęście stworzono aplikację InSwipe Panorama która automatyzuje proces cięcia zdjęć na równe kwadratowe części. Jeśli chcesz opublikować na swoim Instagramie pełnowymiarową panoramę, koniecznie wypróbuj InSwipe. Plusem aplikacji jest także zachowanie oryginalnej jakości fotografii.

HashMe – najlepsze hashtagi

Źródło: www.shortstack.com

HashMe to aplikacja, która pomoże Ci uporać się z problemem doboru najlepszych tagów. Dziś, w ogromie zdjęć w każdej minucie pojawiających się na Instagramie, najpopularniejsze hashtagi nie mają wcale największego powodzenia. Aby poszerzyć grono odbiorców powinieneś stosować hashtagi nawiązujące do tematyki profilu. Jak działa aplikacja? Wpisując dany hasztag w aplikację zobaczysz listę kilkudziesięciu innych propozycji, które nawiązują do tego pierwszego. Ponadto aplikacja rozpoznaje obraz i dobiera najlepszą kompozycję hashtagów dla Twojego zdjęcia.

Przeczytaj również: Q&A: Jak zacząć zarabiać w branży mody?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES