PODSUMOWANIE TYGODNIA: Ranking Deloitte: marki luksusowe, Gucci blisko osiągnięcia celów finansowych, Puma notuje rekordowe wyniki.

119
reserved.com

Co wydarzyło się w świecie mody w ciągu ostatnich dni? W trakcie majówkowego odpoczynku, sprawdźcie koniecznie nasze podsumowanie tygodnia.

Rynki finansowe

Chociaż wzrost Gucci nie jest już tak gwałtowny jak w ubiegłych miesiącach, zapowiadany w ubiegłym roku cel przychodów w kwocie 10 miliardów euro jest już w zasięgu ręki. Czy i kiedy będzie to możliwe? Odpowiadamy TUTAJ.

Ostatnie doniesienia pokazują, że ubiegły kwartał był rekordowy dla Pumy zarówno pod względem sprzedaży, jak i zarobków. W pierwszym kwartale 2019 roku niemiecka firma odnotowała przychód wysokości 1,31 miliarda euro. Czy wzrost popularności marki oznacza, że firma ma szansę dogonić swoich największych rywali na rynku? Przekonajcie się TUTAJ.

Firma Deloitte ogłosiła coroczną listę 100 największych firm sektora dóbr luksusowych. Na jej czele ponownie znalazł się francuski konglomerat LVMH. Kto zajął kolejne miejsca? Dowiecie się TUTAJ.

kampania Louis Vuitton / źródło: louisvuitton.com

Trendy

W dzisiejszym świecie nawet najpiękniejsze ubranie nie jest w stanie utrzymać dłuższego zainteresowania widza. Co innego scenografia. Projektanci prześcigają się więc w pomysłach, byle tylko urozmaicić doświadczenie jakim jest pokaz mody. O trendach w scenografiach mody przeczytacie TUTAJ.

Moda

Reserved znowu udowadnia, że polskie marki mają prawo konkurować z zagranicznymi. Nowy lookbook zaskakuje nie tylko świetnymi stylizacjami ale również estetyką i aspektem muzycznym. Zobaczcie go TUTAJ.

Po co nosimy zegarki i dlaczego liczy się każda sekunda? W nowej kampanii zegarków Chanel na te pytania odpowiedziało 10 wyjątkowych gwiazd. Obejrzyj video kampanii TUTAJ.

Marka Karl Lagerfeld potwierdziła swoje uczestnictwo w Pitti Uomo. Na tegorocznych targach, uliczny artysta namaluje „na żywo” portret Mistrza Chanel. O szczegółach tego włoskiego modowego wydarzenia przeczytacie TUTAJ.

REDValentino ma przyjemność ogłosić otwarcie nowego butiku w DH Vitkac w Warszawie. Wydarzenie odbędzie się 9 maja 2019 roku. Szczegóły wydarzenia TUTAJ.

źródło: redvalentino.com

Karlie Kloss i Kris Wu gwiazdami nowej kampanii Louis Vuitton. Legenda bagażu proponuje wyjątkowo lekkie nowości o nowoczesnym designie. Czym jeszcze zaskakuje najnowsza kampania walizek Louis Vuitton? Dowiecie się TUTAJ.

Tiffany & Co. ruszyło z nową kampanią. Tym razem najsłynniejszy jubiler świata stawia nie tylko na na znane twarze, ale także na różnorodność. Zobaczysz ją TUTAJ.

O marce Zara słyszał już każdy. Hiszpańska sieciówka już dawno zyskała miano najpopularniejszej i generującej największe dochody firmy, która zrewolucjonizowała branże mody. Pod koniec 2016 roku założyciel Zary, Amancio Ortego, został uznany za najbogatszego człowieka świata. Jego majątek przekroczył 79,5 mld dolarów i tym samym pokonał dotychczasowego lidera Billa Gatesa, założyciela Micorsoftu. Czy zastanawiałyście się kiedyś, jak to się stało, że marka osiągnęła tak ogromny sukces? Odpowiadamy TUTAJ.

Instagram/zara

Kultura

Banksy znów postanowił o sobie przypomnieć. Choć artysta standardowo nie przyznaje się do jego autorstwa nowego muralu na londyńskim Marble Arch, nie ma wątpliwości, kto stoi za jego powstaniem. Szczegóły TUTAJ.

Dyrektor kreatywny domu mody Louis Vuitton, nawiązał współpracę z Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Chicago, gdzie już w czerwcu zadebiutuje autorską wystawą zatytułowaną „Figures of Speech”. Przy tej okazji, projektant postanowił wydać książkę o tej samej nazwie. Więcej przeczytacie TUTAJ.

Technologie

Rozwój technologii nie zwalnia tempa, a wraz z nim podąża branża mody. Kiedy myślisz, że niewiele Cię już może zdziwić, projektanci i specjaliści ponownie zaskakują. Tym razem cyfrową odzieżą, która istnieje jedynie w świecie wirtualnym, a w tym realnym, sprzedaje się świetnie. Więcej przeczytacie TUTAJ.

Kariera

Badania pokazują, że dzielenie się z innymi swoimi celami, zmniejsza prawdopodobieństwo doprowadzenia ich do końca. Wszyscy znamy przysłowie nie mów „hop”, dopóki nie przeskoczysz, a jednak często kusimy się na opowiadanie o swoich planach wszystkim dookoła, gdy jeszcze nawet nie zaczniemy ich realizować. Jak dowiedli specjaliści, lepiej pomyśleć dwa razy, zanim odkryje się wszystkie karty. Więcej przeczytacie TUTAJ.

Źródło: www.wallpapermaiden.com

Prasówka

Codziennie zapraszamy Was także do naszej Prasówki. Dzięki niej możecie na bieżąco śledzić najważniejsze wydarzenia w branży. Oto najciekawsze tytuły minionego tygodnia: