REKLAMA

Pierwsze projekty H&M & KENZO

REKLAMA

H&M ma przyjemność zaprezentować pierwsze trzy stylizacje z kolekcji KENZO x H&M, wszystkie przepełnione żywymi nadrukami, wyrazistymi kolorami i indywidualizmem, które są charakterystyczne dla tej współpracy. Lookbook prezentuje zdjęcia różnych artystów, i aktywistów, którzy zostali ambasadorami KENZO x H&M. Kolekcja będzie dostępna w ponad 250 sklepach na całym świecie, a także online od 3. listopada, 2016.

AMY SALL (mieszkająca w Nowym Jorku studentka i aktywistka, założycielka SUNU: Journal of African Affairs, Critical Thought + Aesthetics) oraz JULIANA HUXTABLE (28-letnia artystka, poetka i DJka, mieszkająca na co dzień w Nowym Jorku) ubrały: top z półgolfem w tygrysie nadruki oraz pasujące do niego legginsy z wysokim stanem, a także długie, czarne skórzane rękawiczki z nadrukiem w różowe, gumowe logo oraz botki wykończone dzianiną w tygrysi wzór.

Look book KENZO x H&M (1)
KENZO x H&M, Fot. Oliver Hadlee Pearch

ISAMAYA FFRENCH (mieszkająca w Londynie makijażystka, członkini londyńskiego kolektywu The Adams Company) ubrała: skórzaną kurtkę oversize z podszewką ze sztucznej wełny w kolorze różowym, a do tego komplet składający się z topu z półgolfem oraz legginsów z wysokim stanem w tygrysie nadruki.

OKO EBOMBO (mieszkający w Paryżu muzyk i performer, frontman zespołu 19) ubrał: parkę z odpinanym kołnierzem w nadruki, kolorowe dżinsy w tygrysie printy, a także klapki-japonki ze skarpetkami Tabi. Oko założył również czapkę z daszkiem i doczepioną chustą w tygrysie nadruki, wełniany szalik oraz torbę przez ramie w tygrysi print.

Look book KENZO x H&M (3)
KENZO x H&M, Fot. Oliver Hadlee Pearch

Fotograf: Oliver Hadlee Pearch

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES