Allegro Partner strategiczny serwisu
[show_slot id="top_premium"]

PODSUMOWANIE 2019: Czym żyła branża mody w mijającym roku?

Ciao Kendall!

Trzeba przyznać, że Reserved nieźle zaskoczyło nas w tym roku. Po rewelacyjnych kampaniach z Cindy Crawford czy Kate Moss w roli głównej, polska marka postanowiła sięgnąć po więcej i zaangażowała do swojej kampanii samą Kendall Jenner.
W kampanii „Ciao Kendall” uchwyconej przez Gordona von Steinera, jedna z najpopularniejszych modelek ostatnich lat przeobraziła się we włoską piękność z poprzedniej epoki.

Polecane wideopodcasty:

O ogromnym sukcesie kampanii mówią liczby – ilość jej odsłon YouTubie, zaledwie w ciągu jednego miesiąca przekroczyła aż 20 milionów. Kampania, która miała swoją odsłonę zarówno w digitalu jak i TV, była niezwykle szeroko komentowana w mediach oraz repostowana na portalach społecznościowych.

Koniec 2019 przyniósł jednak dość zaskakującą informację – szeregi LPP opuściła Monika Kapłan – dyrektor globalnego marketingu Reserved, odpowiedzialna za odświeżenie wizerunku marki oraz jej ogromny sukces w ostatnich latach. Jak będzie wyglądać przyszłość gdańskiej marki w 2020 roku? Będziemy się bacznie przyglądać.

https://www.instagram.com/p/B3HNxt3Ihdj/

CZYTAJ DALEJ
Magda Posełek

Redaktor naczelna Fashion Biznes. Od ośmiu lat związana z portalem, gdzie tworzy i nadzoruje treści dotyczące mody, biznesu i nowych trendów w branży. Specjalizuje się w analizach rynku, wywiadach z kluczowymi postaciami sektora oraz w tematach związanych z rozwojem marek modowych w Polsce i na świecie.

[mc4wp_form id=”39582″]