PODSUMOWANIE 2019: Czym żyła branża mody w mijającym roku?

3499

Ciao Kendall!

Trzeba przyznać, że Reserved nieźle zaskoczyło nas w tym roku. Po rewelacyjnych kampaniach z Cindy Crawford czy Kate Moss w roli głównej, polska marka postanowiła sięgnąć po więcej i zaangażowała do swojej kampanii samą Kendall Jenner.
W kampanii „Ciao Kendall” uchwyconej przez Gordona von Steinera, jedna z najpopularniejszych modelek ostatnich lat przeobraziła się we włoską piękność z poprzedniej epoki.

O ogromnym sukcesie kampanii mówią liczby – ilość jej odsłon YouTubie, zaledwie w ciągu jednego miesiąca przekroczyła aż 20 milionów. Kampania, która miała swoją odsłonę zarówno w digitalu jak i TV, była niezwykle szeroko komentowana w mediach oraz repostowana na portalach społecznościowych.

Koniec 2019 przyniósł jednak dość zaskakującą informację – szeregi LPP opuściła Monika Kapłan – dyrektor globalnego marketingu Reserved, odpowiedzialna za odświeżenie wizerunku marki oraz jej ogromny sukces w ostatnich latach. Jak będzie wyglądać przyszłość gdańskiej marki w 2020 roku? Będziemy się bacznie przyglądać.

CZYTAJ DALEJ