REKLAMA

Już wkrótce polscy projektanci pokażą się w Nowym Jorku

REKLAMA

Nowy Jork, 10 października, 2016 – The Polish-American Fashion Foundation (PAFF), z siedzibą w Nowym Jorku, zaprezentuje ubrania i dodatki dziewięciu polskich marek w specjalnie zorganizowanym na tę okazję w Nowym Jorku tygodniowym showroomie (17- 23 X). Uroczyste otwarcie odbędzie się w poniedziałek 17 października (w godzinach 19-22).

Inauguracja otwarcia showroomu odbędzie się w ekskluzywnym studiu marki INGLOT znajdującym się w dobrze znanym nowojorczykom miejscu, w Chelsea Market. W czasie Night of Polish Fashion modelki zaprezentują po dwie sylwetki z kolekcji każdego z projektantów z kolekcji na sezon wiosna-lato 2017. Buty do pokazu zapewni marka 3i, natomiast za makijaż modelek odpowiedzialny będzie główny sponsor i partner – INGLOT. Pierwszych 100 gości otrzyma upominki od partnera specjalnie przygotowane na tę okazję.

mat. prasowe PAFF
mat. prasowe PAFF

Media, blogerzy i kupcy będą mieli możliwość zobaczenia pełnych kolekcji na sezon jesień-zima 2016/2017 i wiosna-lato 2017 w trakcie zamkniętych spotkań w showroomie. Polscy projektanci od dawna czekali na moment, aby móc zaprezentować się amerykańskiej publiczności. Spotkania z mediami i wywiady są podstawą do tego, aby zaistnieć w świadomości nowojorskiej branży mody. Blogerzy, styliści i dziennikarze będą mieli szansę wyboru oryginalnych ubrań i dodatków do nadchodzących sesji zdjęciowych. Natomiast kupcy będą mogli zamówić wybrane kolekcje do butików i domów handlowych.

Marki biorące udział w wydarzeniu PAFF:

Acephala (kolekcja damska)
Monica Nera (kolekcja damska)
ShallWe (Szale)
TAKK (Biżuteria)
Williams & Reiff (kolekcja damska)
Confashion (kolekcja damska)
Anna Załucka-Kuczera (kolekcja damska)

Bartosz Kuśnierz (kolekcja męska)
Kiss the Frog (kolekcja damska)

Showroom będzie otwarty dla szerokiego grona odbiorców od godziny 15 do 20 w dniach 18-21 oraz 23 października.

Link do wydarzenia na FB TUTAJ

Więcej infromacji o PAFF znajdziecie TUTAJ.

Dzięki firmie INGLOT na jednym z telebimów na Times Square pojawi się również reklama promująca tegoroczne wydarzenie i projektantów biorących w nim udział. Film będzie można zobaczyć od 17 do 23 października przy ulicy Broadway (przecięcie 47 i 48 ulicy).


The Polish-American Fashion Foundation (PAFF) jest organizacją non-profit, której misją jest promocja polskich projektantów na rynku amerykańskim. PAFF realizuje promocję polskiej mody poprzez umożliwienie projektantom prezentacji swoich produktów na rynku zagranicznym i pomoc w stworzeniu siatki kontaktów uwzględniającej kupców z butików i domów handlowych, dziennikarzy oraz stylistów z amerykańskiej branży.

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES