środa, 16 września 2020

sierpień, 2020

04sie(sie 4)08:0030wrz(wrz 30)08:00Rekrutacja na studia podyplomowe "Prawo i Zarządzanie w Sektorze Dóbr Luksusowych"(sierpień 4) 08:00 - (wrzesień 30) 08:00

Więcej

Szczegóły wydarzenia

Poszerzając ofertę Akademii Biznesu i Prawa Mody oraz reagując na rozwój i zmiany rynku oddajemy w Państwa ręce nowy kierunek – Prawo i Zarządzanie w Sektorze Dóbr Luksusowych.

Rynek dóbr luksusowych rozwija się dynamicznie zarówno na świecie, jak i w Polsce. Zgodnie z raportem KPMG z 2019 r. „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Luksus przez pokolenia”, grupa bogatych i bardzo bogatych konsumentów stale rośnie. Powiększa się również grupa tzw. konsumentów aspirujących.

Zgodnie z najnowszym raportem Accenture „Konsument w nowej rzeczywistości” zamożni klienci wcale nie zamierzają rezygnować ze swoich przyzwyczajeń. 2/3 badanych deklaruje zakup produktu luksusowego przynajmniej raz na pół roku – jest to wzrost aż o 13 % w porównaniu z rokiem 2019.

W tym kontekście, edukacja w zakresie zarządzania w sektorze dóbr luksusowych z uwzględnieniem aspektów prawnych może okazać się w obecnej sytuacji strategiczna i priorytetowa dla dalszego rozwoju tego sektora.

Dla kogo?

Studia kierowane są do osób, które już pracują lub planują pracę w segmencie premium w różnych sektorach gospodarki, w szczególności w branży retail, fashion, beauty oraz biżuterii, HoReCa (Hotel, Restaurant, Catering/Café) w tym alkoholi, MICE (meeting, incentive, conferences, exhibitions) ponadto healthcare, sport i leisure. Studia dedykowane są zwłaszcza:

  • przedsiębiorcom chcącym zgłębić wiedzę o najnowszych trendach oraz poszerzyć sieć kontaktów;
  • osobom, które chcą działać w sektorze premium i luksus jako freelancer w obszarze zarządzania projektem;
  • podmiotom prowadzącym sprzedaż online, w tym również poprzez media społecznościowe;
  • osobom, które aspirują do tego sektora premium;
  • przedsiębiorcom, którzy założyli lub planują założeni firmy oferującej produkt premium;
  • osobom prowadzącym działalność w obszarze kultury oraz rozrywki, które są zainteresowane aspektami biznesowymi oraz prawnymi prowadzenia takiej działalności;
  • pracownikom agencji m.in. pr-owych oraz reklamowych;
  • prawnikom obsługującym lub chcącym obsługiwać ten segment;
  • osobom, które są zainteresowane podjęciem pracy na stanowiskach wyższego szczebla w segmencie premium i luksus jako business manager, brand manager, marketing manager, PR manager i inne.

Organizacja zajęć strzałka

  • Studia trwają dwa semestry;
  • Zajęcia rozpoczynają się w II połowie października;
  • Zjazdy odbywają się zasadniczo co dwa tygodnie, w soboty i niedziele (z wyjątkiem miesięcy, w których występują święta czy ferie zimowe);
  • część zjazdów w trybie online, część w trybie stacjonarnym (w obecnej chwili planujemy 70% zjazdów zdalnie, 30% w trybie stacjonarnym; ostateczna decyzja zostanie jednak podjęta w październiku w zależności od sytuacji epidemicznej);
  • Program strzałka

    WPROWADZENIE DO SEKTORA DÓBR LUKSUSOWYCH

    • Retail
    • Fashion, beauty oraz biżuteria
    • Galerie sztuki
    • Moto
    • HoReCa (Hotel, Restaurant, Catering/Café)
    • Alkohole
    • MICE (meeting, incentive, conferences, exhibitions)
    • Healthcare
    • Sport i leisure
    • Sektor dóbr luksusowych w świetle badań rynku
    • Sektor dóbr luksusowych globalnie i lokalnie
    • Cross business w sektorze dóbr luksusowych

    PROWADZENIE BIZNESU I ZARZĄDZANIE W SEKTORZE DÓBR LUKSUSOWYCH

    • Tworzenie marki premium od podstaw - strategia biznesowa
    • Skuteczna sprzedaż
    • Digital/e-commerce w sektorze dóbr luksusowych czyli jak sprzedawać dobra luksusowe online (własny sklep, marketplace, sklepy multibrandowe)
    • Nowe technologie w sektorze dóbr luksusowych
    • Zasoby ludzkie w sektorze dóbr luksusowych - rekrutacja, budowanie zespołu, oraz tworzenie ambasadorów marki wśród członków organizacji
    • Polityka cenowa - premium vs. luksus
    • Kupiectwo
    • Współpraca z multibrandami modowymi
    • Kształtowanie dystrybucji produktów luksusowych
    • Streetwear kształtujący generację Z
    • Mindfulness w luksusie

     BRANŻA DÓBR LUKSUSOWYCH W ŚWIETLE PRAWA

    • Ochrona twórczości, wzornictwa, renomy, wizerunku oraz pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i jego percepcji przez odbiorców
    • Umowy – „must have”
    • Dobra osobiste oraz RODO
    • Elementy prawa pracy oraz twórczości pracowniczej
    • E-commerce w świetle prawa
    • Promocja i reklama w świetle prawa
    • Konsument w sektorze dóbr luksusowych
    • Aspekty prawne oraz podatkowe prowadzenia spółki

     KOMUNIKACJA W SEKTORZE DÓBR LUKSUSOWYCH

    • Społeczne i psychologiczne uwarunkowania zachowań konsumenta premium
    • Trendy w sektorze dóbr luksusowych
    • Storytelling i tworzenie love brandu
    • Komunikacja luksusu
    • Praca z mediami - jak kreować profesjonalne materiały wizualne i jak uzyskiwać publikacje
    • VM czyli ekspozycja produktów luksusowych
    • PR w sektorze dóbr luksusowych
    • Obsługa klienta premium
    • Sztuka prezentacji w branży dóbr luksusowych
    • Szczęście w pracy – czyli jak klient i pracownik zostaje fanem marki
    • Zrównoważony rozwój w sektorze dóbr luksusowych

    Egzamin dyplomowy

    REKRUTACJA -> UCZELNIA ŁAZARSKIEGO

Kiedy?

Sierpień 4 (Wtorek) 08:00 - Wrzesień 30 (środa) 08:00

Organizer

Uczelnia Łazarskiego

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA