wtorek, 4 sierpnia 2020

wrzesień, 2020

KURS: FASHION ECOMMERCEYear Around Event (2020) online

Więcej

Szczegóły wydarzenia

Kurs

FASHION ECOMMERCE

Typ: kurs w formie zdalnej

Terminy: 11-12, 18-19, 25-26 wrzesień 2020 r.

Wymiar godzinowy: 48 godzin (3 sesje dwudniowe, każda po 16 godzin lekcyjnych)

 

DLA KOGO

Szkolenie kierowane jest do osób, które prowadzą działalność w sektorze odzieżowym, oraz tekstylnym, które zainteresowane są zwiększeniem sprzedaży w kanałach online.

W szczególności jest ono przeznaczone:

  • podmiotom prowadzącym działalność stacjonarną a chcącym otworzyć dodatkowy kanał sprzedaży w sieci;
  • podmiotom prowadzącym sprzedaż online, w tym również poprzez media społecznościowe chcącym poznać najskuteczniejsze techniki zwiększające skalę biznesu;
  • przedsiębiorcom, którzy założyli lub chcą założyć firmę w branży odzieżowej i ułożyć odpowiednią strategię dla swojego biznesu.

CEL SZKOLENIA: 

Sklepy internetowe w ostatnim czasie rosną w siłę, a liczba kupujących przez Internet stale rośnie. Prognozy dla branży e-commerce są bardzo optymistyczne. Szkolenie ma na celu podniesienie kwalifikacji zawodowych z zakresu sprzedaży mody w Internecie, a tym samym zwiększenie skalowalności oferty firmy.

 

PROGRAM

Moduł 1 - BIZNESOWE ASPEKTY DZIAŁALNOŚCI W SEKTORZE MODY

  • Odpowiedź na pytanie o cel działań e-commerce dla różnych podmiotów na rynku fashion i ich miejsce w całościowej strategii sprzedażowej. 
  • Po co e-commerce niezależnemu projektantowi, wchodzącej na lokalny rynek marce masowej, czy też sieci sklepów multibrandowych offline? 
  • Jakie czynniki kształtują obecny rynek fashion online? 
  • Jakie są największe wyzwania, szanse i prognozy na przyszłość?;
  • Statystyka – cała prawda o polskim rynku fashion online. 
  • Skąd brać wartościowe dane rynkowe? Prognozy rozwoju w Polsce i Europie;

Moduł 2 - E-COMMERCE

  • Budowanie sklepu, na jakiej platformie powinien stanąć sklep
  • Integracje - automatyzacja przepływu danych produktowych oraz stanów magazynowych 
  • Jak tworzyć by zarabiać w online:
    • Marketplace i inne kanały sprzedaży  
    • Cross border e-commerce
  • Logistyka: logistyka dostaw/płatności/CS/uwarunkowania prawne;
  • Obsługa klienta
  • Dane kwantyfikujące e-commerce i ich analiza/narzędzia (GA, Tradewatch, PBI). Plan i wykonanie;

Moduł 3 - ANALIZA

  • Analiza sprzedaży: GMV/ilość transakcji/% zwrotów/analiza produktowa;
  • Podstawy pozycjonowania
  • Analiza ruchu: Traffic/jego źródła/koszt i sposób pozyskania/retencja klientów;
  • Analiza konwersji: Konwersja/czynniki wpływające na konwersję/optymalizacja/ścieżka zakupowa;
  • Strategie sprzedażowe on-line w sektorze Fashion (mailing, content marketing, SEO, SEM, PPC, Google Ads, FB Ads, Allegro Ads, influencerzy, itd);
  • Analiza danych- podstawy
  • Polityka cenowa produktów sprzedawanych w sieci

 Moduł 4 - KOMUNIKACJA W SEKTORZE MODY

  • Content: po co? jak? skąd go brać? ile kosztuje? gdzie go pokazywać i jak to robić?;
  • Storytelling modowy
  • Digital marketing
  • Social Media jako narzędzie sprzedaży – influencer marketing a sprzedaż
  • Moda odpowiedzialna w online

Moduł 5 - ŚWIAT ONLINE W ŚWIETLE PRAWA – podstawy zakładania e-sklepu

Podsumowanie szkolenia

Zajęcia będą prowadzone w trybie zdalnym.

Każdy uczestnik najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem szkolenia otrzyma na pocztę mailową linki umożliwiające uczestnictwo z zajęciach.

Kiedy?

Year Around Event (2020)

Gdzie?

online

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA