„Żyj tak jak chcesz” – nowa kampania ZUO CORP+

222
Kampania Zuo Corp+, fot. Adam Pluciński

Podkreślenie indywidualności, wolność wyboru, szczerość oraz wiara we własne możliwości – to główne założenia, którymi Bartek Michalec projektant ZUO CORP+ kierował się przy projektowaniu najnowszej kolekcji marki.

Całość utrzymana jest w duchu gender – free. Denimowe kurtki, spodnie, bawełniane bluzy z nadrukami, t-shirty i płaszcze zostały zaprojektowane z myślą o osobach, które swoim stylem chcą uwolnić się od kulturowej kategorii płci, a nawet zerwać ze stereotypowym podziałem ubioru. Każda sylwetka jest opowieścią o dopracowanym detalu, przełamującym klasyczne formy, wręcz szlagiery mody ulicznej, by na nowo je zinterpretować i przełożyć na język ZUO CORP+.

Kolekcja jest powrotem do korzeni ZUO CORP+, czyli nowoczesnego designu z architektonicznym detalem, konkurującego z zagranicznymi markami sieciowymi. Na nowo definiuje kierunek w którym w przyszłości chcą podążać założyciele marki.

Wszystkie proponowane modele odszywane są w Polsce, z wysokiej jakości tkanin, sprowadzonych z Włoch oraz Japonii.

Oficjalnej premierze kolekcji towarzyszy kampania wizerunkowa autorstwa Adama Plucińskiego. Możemy w niej zobaczyć Orinę Krajewską, młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek, muzę duetu ZUO CORP+, jak również gwiazdę kontrowersyjnego filmu „Modelka”, Charlotte Tomaszewską oraz wieloletnich przyjaciół i znajomych marki, wspieranych przez modeli i modelki, z czołowych polskich agencji.

Żyj tak jak chcesz to motto tej kampanii. Proste czarno-białe zdjęcia przedstawiają grupę osób, zróżnicowanych względem wieku, poglądów, płci oraz orientacji seksualnej. Barwne i ciekawe postaci, często wymykające się ogólnie przyjętym normom – to właśnie obraz ZUO CORP+.

Marka na stałe zrezygnowała z pokazywania kolekcji sezonowych. Zaprezentowane w kampanii wizerunkowej ubrania trafią do sprzedaży od razu po premierze i z założenie nie są dedykowane konkretnej porze roku, ani okazji.