Zapraszamy na convent marketingowy “100% Retail&Fashion” w Sopocie

REKLAMA

Już po raz trzeci w dniach 6-7 października 2016 w Sopocie, odbędzie się konferencja dedykowana branży odzieżowej, obuwniczej i bieliźnianej. Poruszane tematy obejmą szerokie spektrum zarządzania marką fashion.

Najlepsze case study z rynku, marki o wyrazistym wizerunku, skuteczne narzędzia komunikacji, sesje zdjęciowe, projekty marketingowe, trendy mody wykorzystywane w produkcie, marketingu i visual merchandisingu, e-commerce – wszystkie obszary dotyczące branży odzieży, obuwia i bielizny na jednej wyspecjalizowanej konferencji 100% Retail&Fashion.

mat. prasowe 100% Retail & Fashion
mat. prasowe 100% Retail & Fashion

Gorącymi tematami konferencji w tym roku będą efektywne narzędzia wspierające sprzedaż online, nowe rozwiązania dla projektantów i młodych marek odzieżowych, błędy w obszarach e-commerce, „legalna” sprzedaż przez Internet, kampanie video, z których warto brać przykład. Będzie też mowa o marce premium (Hexeline), o kolaboracji z gwiazdami (Mohito) czy wprowadzeniu nowych marek na rynek (Cardio Bunny). Skupimy się również na prezentacji sprawdzonych narzędzi wspierających sprzedaż, które rozliczane są jedynie za osiągnięty efekt, ale też na strategii komunikacji marki dla dzieci (Czesiociuch, Kółko Krzyżyk). Nie zabraknie tematyki o fotografii, trendach, stylizacji i wizerunku w sesjach zdjęciowych, identyfikacji i tożsamości marek z tego sektora.

Prelekcje przygotowane są pod kątem praktycznych rozwiązań gotowych do adaptacji w każdej marce sektora odzieżowego. Dobieramy tematykę konferencji tak, aby prezentowane zagadnienia były interesujące nie tylko dla tych największych marek na rynku. Mając wieloletnie doświadczenia w Retail&Fashion znamy możliwości, ale też problemy marek z tego sektora. Wykłady dedykujemy przede wszystkim średnim i małym firmom, które nie mają zbyt „rozdmuchanych” budżetów marketingowych, a poszukują skutecznych narzędzi promocji – mówi Magdalena Jasińska – jedna z organizatorek konferencji. Zależy nam, aby nasze wydarzenie było dużą dawką wiedzy i kontaktów, które ułatwią realizację marketingowych i sprzedażowych celów w firmie. Jednym słowem chcemy powtórzyć sukces poprzednich edycji i zarazić tych, którzy jeszcze do nas do tej pory nie trafili – dodaje Sabina Klechowicz, druga z organizatorek wydarzenia.

mat. prasowe 100% Retail & Fashion
mat. prasowe 100% Retail&Fashion

Główną areną wydarzenia jest Sopot. Nie bez powodu wybrano właśnie to miasto, kojarzone nie tylko z wypoczynkiem, plażą i morzem, ale również z biznesem, sztuką, dizajnem i modą. Hotel Sofitel Grand Sopot, w którym uczestnicy konferencji spędzą dwa dni, to idealne tło dla znakomitych prelekcji dedykowanych branży odzieżowej. Warto wspomnieć, że o artystyczną ekspozycję wydarzenia zadba firma REAL LINE MANNEQUINS, która zaprezentuje najnowsze trendy manekinów na świecie.

mat, prasowe 100% Retail & Fahion
mat, prasowe 100% Retail&Fahion

Ważnym elementem 100% Retail&Fashion jest także niebywała szansa wymiany kontaktów biznesowych.

Podczas konferencji odbędzie się profesjonalna sesja networkingowa, którą poprowadzi Joanna Gdaniec – charyzmatyczna trenerka i coach sprzedaży autentycznej z Momentum Trainers. Organizatorzy proponują przedłużenie networkingu również na wieczór – tym razem w postaci afterparty w klubie Atelier nad samym morzem!

Wraz z organizatorami 100% Retail&Fashion specjalnie dla Was oferujmy 10% zniżki na zakup biletu na wydarzenie! Będzie to również okazja do tego, aby nie tylko poznać profesjonalną kadrę zarządzającą polskim sektorem odzieżowym, ale również poznać naszą redakcję. Zapraszamy już dziś.

Newsletter

FASHION BIZNES