REKLAMA

Zalando dynamicznie prze naprzód. Wyniki za pierwsze półrocze 2015 r.

REKLAMA

Zalando SE, wiodąca w Europie internetowa platforma modowa, odnotowała dalsze przyspieszenie wzrostu w pierwszej połowie 2015 r. dzięki ciągłej uwadze poświęcanej ułatwieniom dla klientów.

Fakty:

  • Pozytywne perspektywy na drugie półrocze: prognozowany wskaźnik wzrostu przychodów w roku 2015 podniesiono do 28-31%, prognozę skorygowanej marży EBIT utrzymano zaś na poziomie 4,5%
  • Przychód półroczny wzrósł do 31,5%, osiągając poziom 1,38 mld euro, 16,4 mln aktywnych klientów; skorygowany zysk EBIT wyniósł 59,2 mln euro, co oznacza marżę 4,3%
  • Budowa trzeciego, samodzielnie zaprojektowanego centrum logistycznego w Niemczech ma rozpocząć się na jesieni 2015 r., ośrodek w Mönchengladbach zostanie maksymalnie rozbudowany oraz rozpoczną się prace pilotażowe nad zewnętrznym centrum magazynowym poza terenem Niemiec

A jak platforma radzi sobie na polskim rynku? Opowie nam o tym Tomasz Ebbig, odpowiedzialny za Zalando Local Brand Management na Polskę:

Polski rynek e-commerce rozwija się w bardzo szybkim tempie. Wierzymy, że wychodząc naprzeciw potrzebom klientów Zalando, wzmocnimy naszą pozycję na nim. 
Jeśli chodzi o potrzeby, na które kładziemy szczególny nacisk to są to między innymi: dobór asortymentu, który bardzo często obejmuje marki lokalnie niedostępne, takie jak Topshop i GAP oraz doskonalenie obsługi klienta. Od niedawna nasi klienci mogą się z nami kontaktować również za pośrednictwem czatu. 
Ludzie w Polsce interesują się modą, są obeznani ze światowymi trendami i pragną wysokich standardów obsługi, a my chcemy być platformą, w której to wszystko znajdą. Właśnie z tego względu praca nad dalszym rozwojem asortymentu oraz ulepszaniem obsługi klienta zawsze będzie w centrum naszej uwagi.

 

Zelando 1H 2015

REKLAMA
REKLAMA

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES