Visual Merchandising – czyli jak sprzedawać modę ekspozycją

    47
    Kiedy:
    Kwi 18, 2018@09:00 – 20:00
    2018-04-18T09:00:00+02:00
    2018-04-18T20:00:00+02:00
    Gdzie:
    pin Uczelnia Łazarskiego ul. Świeradowska 43, 02-662 Mokotów, Warszawa, Poland

    Visual merchandising czyli 4 dni nauki z ekspozycją (40h)

    Godziny zajęć 9:30-17:30 (wstępne godziny) część zajęć odbywa się w galerii handlowej i ma wymiar w 100% praktyczny

    Opis szkolenia

    👉 Dla kogo?
    Wykłady i warsztaty z VM skierowane są dla wszystkich obecnych jak również i przyszłych profesjonalistów branży mody: właścicieli firm, projektantów, specjalistów ds. visual merchandisingu jak również dla osób, które pragną poszerzyć wiedzę z zakresu VM.

    👉 Cele:
    📚 Zdobycie wiedzy z zakresu :
    📚 budowania strategii VM,
    📚 projektowania ekspozycji,
    📚 zarządzania towarem na sali sprzedaży,
    📚 standardów pracy VM,
    📚 przygotowania koncepcji do projektu witryn,
    📚 przygotowania koncepcji materiałów POS,
    📚 tworzeniem instrukcji VM,
    📚 zarządzaniem zespołem VM
    📚 procesu powstawania trendów w aranżacji witryn
    📚 tworzenia strategii VM w zależności od grup konsumenckich
    📚 implementacji strategii VM w odniesieniu do DNA marki.

    👉 Program
    📚 Definicja visual merchandisisngu.
    📚 Zasady Visual Merchandisngu.
    📚 Psychologia zachowań konsumentów.
    📚 Wpływ zasad technik VM na decyzje zakupowe klientów.
    📚 Proces powstawania strategii VM.
    📚 Zasady ekspozycji towaru a grupa docelowa.
    📚 Tworzenie koncepcji projektowania witryn.
    📚 Projektowanie witryn.
    📚 Zasady tworzenia instrukcji VM.
    📚 Tworzenie koncepcji materiałów POS.
    📚 Różnica między Stylistą witryn a Visual Merchandiserem.
    📚 Techniki promocji sprzedaży a VM.
    📚 Standaryzacja pracy i zarządzanie zespołem VM.

    *** Program jest częścią kafeteryjnego programu nauczania, w którym zebrane godziny lekcyjne z danej dziedziny mogą być zakwalifikowane do dyplomu Studiów Podyplomowych.

    👉 Wykładowca:

    Dagmara Habiera
    Twierdzi, że Visual Merchandisingu jest jedna stała – zmiana. Bez dobrze opracowanej strategii ekspozycji nie można oczekiwać dobrych wyników sprzedaży. Dla konsumentów atrakcyjny obraz jest ważny i to często on wpływa na ostateczne decyzje zakupwe klientów. To stawia wiele wyzwań przed całą branżą Fashion.
    Od 20 lat pracuje w obszarze Visual Merchandisingu. Pracowała przy tworzeniu nowego wizerunku punktów sprzedaży marek np. Atlantic, mBank, Stara Mydlarnia. Prowadziła projekty związane z liftingiem sieci sklepów. Opracowywała standardy ekspozycyjne dla polskich i międzynarodowych firm. Realizuje projekty szkoleniowe i doradcze z zakresu Visual Merchandisingu.
    Realizowała projekty szkoleniowe, doradcze dla Magnat, Tchibo, Springfield, KappAhl, Mago S.A., Recman, Go Sport, Hard Rock Cafe, Pan Tu nie stał, Stara Mydlarnia, Real line, BoomBook, DTZ, Bioderma, Galeria Katowicka, mBank, Doktor Zdrowie SA, King Cross, Amoaena, Jubitom, Stara Papiernia, Terpiłowski.
    Cyklicznie prowadzi wykłady na Targach: Kieleckie Targi Zabawek, KIDO, Salonie Bielizny w Łodzi, Retail Expo, Forum VM.
    Publikuje artykuły na temat w magazynach branżowych VM w :Galerie Handlowe, Branża dziecięca, Modna Bielizna.

    PODZIEL SIĘ