REKLAMA

Sklepy z modą poszukują inspiracji w Poznaniu

REKLAMA

Koniec lutego to ważny czas dla sklepów z odzieżą i obuwiem.  W tym terminie właściciele podejmują kluczową decyzję o wyborze kolekcji na kolejny sezon lub domawiają bestsellery uzupełniające obecny asortyment. Po inspiracje i najmodniejsze modele przyjadą już 21-22 lutego na Targi Mody Poznań.

Przedsiębiorcy z branży mody spotykają się dwa razy w roku na Targach Mody Poznań – największym w kraju wydarzeniu dla sektora. Pragną poznać nowe trendy i zainwestować w towar, który będzie pożądany przez klientów. Wydarzenie odbywające się 21-22 lutego skupia kilkaset marek o szerokim przekroju tematycznym oraz stylistycznym. W lutym swoje kolekcje na targach zaprezentują firmy m.in. z: Francji, Hiszpanii, Litwy, Niemiec, Pakistanu, Szwecji, USA, Włoch czy Wielkiej Brytanii. Pomimo dużego wyboru zagranicznych kolekcji, niesłabnącą  popularnością cieszą się również rodzime firmy. Obecnie łatwiej je znaleźć na ekspozycji, ponieważ wiele z nich zostało zrzeszonych w projekcie Polska Moda. Inicjatywa Polskiej Mody upraszcza proces odnalezienia krajowych firm, które często mają zagraniczną nazwę.

>>> Przeczytaj również: Najlepsze kampanie reklamowe marek luksusowych na wiosnę 2018

Celem targów jest pokazanie w pigułce trendów oraz różnorodności stylistycznej. Polscy i zagraniczni przedsiębiorcy będą mieli okazję poznać ofertę znanych brandów, alternatywne marki, a także firmy rodzinne, które doskonale znają wymagania konkretnych klientów (wiek, styl życia itd.) Producenci zainspirowani światowymi tygodniami mody pokażą interpretację kluczowych tendencji. Czego możemy się spodziewać na półkach i wieszakach butików wiosną i latem 2018? Pojawi się dużo fioletów w odcieniach wrzosu, lawendy czy intensywnego ultrafioletu. Przykuwać wzrok będą stylizacje total look w czerwieniach, ale dużym zainteresowaniem będą cieszyć się transparentne materiały i tkaniny – od satynowych sukienek, po przerysowane, przezroczyste akcesoria. Najważniejszym dodatkiem będzie pasek podkreślający talię, noszony nawet do bluz z kapturem. Łączenie elegancji ze sportowym stylem przybierze na sile. Perłowy naszyjnik doskonale uzupełni bomberkę, satyna dopełni fakturę dzianiny lub dżinsu, pióra zwieńczą kaptury hoodies. Po latach powraca kult logo – sygnatury marek pojawią się w najbardziej widocznych miejscach, o zaskakująco dużych rozmiarach.

Uczestnicy Targów Mody Poznań przyjrzą się trendom zarówno na stoiskach, jak i podczas pokazów mody. Na wybiegu swoje kolekcje pokaże niemal 30 marek. Jest to okazja dla przedsiębiorców, aby zobaczyć na własne oczy najmodniejsze kolory, fasony i tkaniny na sezon wiosna-lato 2018 i jesień-zima 2018/2019. Najważniejsze wydarzenie odbędzie się pierwszego dnia targów w ramach wieczornej gali skupiającej międzynarodowe grono właścicieli firm modowych oraz kluczowych kupców. Zostaną tam zaprezentowane premiery kolekcji marek wyróżnionych znakiem Polska Moda.

Pomimo stereotypów, moda to nie tylko trendy, lecz przede wszystkim biznes z rozbudowaną strategią. Właśnie dlatego na targach organizowany jest specjalny panel dyskusyjny, na którym podejmowane są najistotniejsze zagadnienia dla tego sektora. Eksperci będą poruszać tematy związane z ekspozycją towaru w sklepie, sprzedażą internetową, reklamacjami, marketingiem czy optymalizacją sprzedaży.

Bilet na Targi Mody Poznań dla osób związanych z branżą mody jest bezpłatny. Właściciele sklepów, managerowie, marketingowcy, studenci uczelni kierunkowych, fotografowie, styliści, ilustratorzy otrzymują darmowy bilet wstępu po wcześniejszej rejestracji na stronie www.targimodypoznan.pl.

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES