Szkolenie odbywa się w ramach Akademii Biznesu i Prawa Mody na Uczelni Łazarskiego
Zajęcia trwają 5 dni
👉 Dla kogo?
Program jest skierowany do wszystkich osób zainteresowanych ekspansją na rynki zagraniczne w kanałach B2B. Z tej wiedzy skorzystają zarówno osoby prowadzące swoją działalność, jak i managerowie projektantów, czy aspirujący managerowie ds. ekspansji w korporacjach z segmentu fashion.
👉 Cel
Funkcjonowanie marki na rynku odzieżowym powinno przede wszystkim skupiać się na stworzeniu atrakcyjnej oferty i sprzedaży w kanałach wholesale. Celem programu jest przygotowanie słuchaczy, zarówno merytorycznie jak i praktycznie do konkurowania ze swoim produktem na rynku B2B poprzez przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, poprawne wyliczenie cen i marż kolekcji oraz stosowne negocjacje z kupcami.
👉 Atuty
Zajęcia prowadzone są przez ekspertki i właścicielki jednego z największych showroomów w Polsce. Wiedza przekazywana jest w bardzo przystępny sposób, a daty zajęć pozwalają słuchaczom na przygotowanie odpowiednich materiałów na kolejny zjazd.
Program📚
👉 B2B vs. B2C- Czym różni się sprzedaż detaliczna od hurtowej w modzie?
👉 Kanały dystrybucji B2B – targi, showroomy;
👉 Kalendarz modowy;
👉 Jak ustalić odpowiednią cenę w kanale sprzedaży hurtowej?
👉 Właściwa marża, czyli jaka?
👉 Kampanie sprzedaży- na czym polegają?
👉 Kontraktacje– jak do nich dochodzi?
👉 Wymagane dokumenty przez kupców;
👉 Platformy online, z których warto skorzystać;
👉 Co jeszcze należy wziąć pod uwagę w handlu B2B: dyplomacja, budowanie relacji;
👉 Z jakimi finansami wiąże się wejście na rynek zagraniczny.
*** Program jest częścią kafeteryjnego programu nauczania, w którym zebrane godziny lekcyjne z danej dziedziny mogą być zakwalifikowane do dyplomu Studiów Podyplomowych.