Fashion e-commerce – Jak skutecznie sprzedawać w sieci

    51
    Kiedy:
    Maj 18, 2018@09:00 – 10:00
    2018-05-18T09:00:00+02:00
    2018-05-18T10:00:00+02:00
    Gdzie:
    pin Uczelnia Łazarskiego ul. Świeradowska 43, 02-662 Mokotów, Warszawa, Poland

    Zajęcia z Fashion E-commerce są częścią Akademii Biznesu i Prawa Mody na Uczelni Łazarskiego

    Zajęcia trwają 4 pełne dni (dwa weekendy: 40h lekcyjnych)

    👉 Dla kogo?
    Szkolenie dedykowane jest wszystkim osobom, które chciałyby zwiększyć sprzedaż w internecie, tj. zespołom e-commerce, projektantom, brand managerom, itp.

    👉 Atuty szkolenia
    Program został zbudowany przez praktyków w oparciu o skuteczne metody i aktualne trendy panujące na rynku. Szkolenie jest prowadzone przez specjalistów, którzy zajmują się zagadnieniem e-commerce od lat. Szkolenie ma wymiar zarówno teoretyczny, jak i praktyczny, w oparciu o case studies.

    Program
    👉 Strategie sprzedażowe w e-commerce;
    👉 Odpowiedź na pytanie o cel działań e-commerce dla różnych podmiotów na rynku fashion i ich miejsce w całościowej strategii sprzedażowej.
    👉 Po co e-commerce niezależnemu projektantowi, wchodzącej na lokalny rynek marce masowej, czy też sieci sklepów multibrandowych offline?
    👉 Jakie czynniki kształtują obecny rynek fashion online?
    👉 Jakie są największe wyzwania, szanse i prognozy na przyszłość?;
    👉 Statystyka – cała prawda o polskim rynku fashion online. 👉 Skąd brać wartościowe dane rynkowe? Prognozy rozwoju w Polsce i Europie;
    👉 Content: po co? jak? skąd go brać? ile kosztuje? gdzie go pokazywać i jak to robić?;
    👉 Logistyka: logistyka dostaw/płatności/CS/uwarunkowania prawne;
    👉 Plan, analiza i egzekucja – pragmatyczne podstawy sprzedaży w e-commerce;
    👉 Dane kwantyfikujące e-commerce i ich analiza/narzędzia (GA, Tradewatch, PBI). Plan i wykonanie;
    👉 Analiza sprzedaży: GMV/ilość transakcji/% zwrotów/analiza produktowa;
    👉 Analiza ruchu: Traffic/jego źródła/koszt i sposób pozyskania/retencja klientów;
    👉 Analiza konwersji: Konwersja/czynniki wpływające na konwersję/optymalizacja/ścieżka zakupowa;
    👉 Digital marketing w fashion (case studies);
    👉 Strategie sprzedażowe on-line w sektorze Fashion (mailing, content marketing, SEO, SEM, PPC, Google Ads, FB Ads, Allegro Ads, itd);
    👉 RODO.

    PODZIEL SIĘ