„VOGUE Polska” startuje z kanałem na Instagramie i Facebooku

363
VoguePolska_instagram
Źródło: Instagram/Vogue.Polska

Po wielomiesięcznej batalii o konta mediów społecznościowych „Vogue” uaktywnia konto na Instagramie. Debiut biblii mody w Polsce coraz bliżej.

Jeszcze miesiąc temu pisaliśmy o pozerskich kontach na Facebooku i Instagramie utworzonych przez przypadkowych ludzi, którzy w nadziei na odsprzedanie dostępu do nich, nagle wzbogacą się. Nic bardziej mylnego. Prawnicy wydawnictwa skutecznie odebrali dostęp do zastrzeżonych nazw. Tymczasem w miarę zbliżającej się daty publikacji pierwszego numeru zostają uruchamiane kolejne kanały komunikacji.

Zupełnie oficjalnie donoszę, że dziś wystartowały nasze profile na Facebooku i Instagramie. Zapraszam wszystkich serdecznie do polubienia i śledzenia – będziemy wrzucać fajne archiwalne materiały, ciekawostki z życia redakcji, zdjęcia z sesji, zajawki tekstów, które pojawią się niebawem na www i w papierze – informuje Hanna Rydlewska, szefowa działu reportaż w „Vogue’u” w rozmowie z Wirtualnymi Mediami.

Marcowy numer będzie dostępny w kioskach już w lutym.

>>> Czytaj również: „Siadali w pierwszym rzędzie i udawali polskiego „Vogue’a”. Czy można posunąć się za daleko?

PODZIEL SIĘ