Vistula debiutuje na rynku z perfumami

Vistula debiutuje z pierwszymi własnymi wodami perfumowanymi  – Vistulą Black i Vistulą Red. Zapachami, które intrygują, podkreślają niezależność oraz indywidualny styl współczesnego dżentelmena. 

Dominującymi nutami zmysłowej Vistuli Black jest ożywczy grejpfrut, dojrzała bergamotka i orzeźwiający kardamon. Nuta serca zdominowana jest przez geranium, którego moc podkreśla drzewo cedrowe. Kompozycję dopełnia baza składająca się z zapachu skóry, ciepłego bursztynu i indonezyjskiej paczuli.

Vistula Red to z kolei cieplejsza, bardziej wieczorowa paleta woni soczystej mandarynki, słodko-gorzkiego zapachu neroli  i  kalabryjskiej pomarańczy. Nutę serca wypełniają tu ożywcze wodne aromaty, przyprawione czarnym pieprzem i migdałem. Wyrafinowaną bazę wypełnia zaś elegancki i zmysłowy akord białego piżma, afrodyzjaku – bobu tonka oraz drzewa cedrowego i bursztynu.

Pomimo swojego niepodważalnie męskiego charakteru, obydwa zapachy odróżniają się od najpopularniejszych zapachów męskich, które zazwyczaj mają lekko sportowy lub „codzienny charakter. Black i Red to kompozycje w pewnym sensie bardzo indywidualne i o niepotarzanym stylu. To typ zapachów, które opowiadają jakąś historię i nie pozostają niezauważone.” – mówi o wodach perfumowanych Wojtek Bednarz, projektant Vistuli.

Oba zapachy zamknięto w minimalistycznym, czarnym flakonie z charakterystyczną nakrętką. Dostępne w dwóch różnych pojemnościach – 50 i 100 mililitrów, będą pożądanym i zaskakującym dopełnieniem stylu wielkomiejskiego eleganta.

Dostępne pojemności:

50 ml – cena 149,00

100 ml – cena 199,00

Obydwa zapachy są dostępne od wczoraj dostępne w sprzedaży.

Tagi

Newsletter

FASHION BIZNES