Usługi Premium Rate

31

Jak czytamy w raporcie E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska: MasterCard w raporcie „The New World of Retail”, przyglądając się rozwojowi sektora m-commerce prognozuje, że do 2018 r. Polska ma szansę stać się liderem europejskim per capita. Ma wyprzedzić nawet przodujące obecnie Norwegię i Danię. Pokazuje, dlaczego rozwiązania, takie jak nagrodzone w Ekomersy 2015 Płatności Mobilne Dotpay, cieszą się dużym zainteresowaniem serwisów i sklepów online.

Usługi Premium Rate, czyli SMS Premium i połączenia głosowe o podwyższonej opłacie to wygodne rozwiązanie dla osób, które coraz częściej i śmielej w pełni wykorzystują możliwości swoich urządzeń mobilnych takich jak smartfony i tablety, a jednocześnie chcą otrzymać bezpieczną usługę na najwyższym poziomie.

Co bardzo istotne w czasach, w których e-commerce z każdym dniem zyskuje na znaczeniu, system mikropłatności Dotpay może być wprowadzony w każdym sklepie, a jego klienci mogą płacić za towary i usługi za pomocą własnego telefonu komórkowego (MMS i SMS Premium Rate) lub stacjonarnego (Połączenia Głosowe Premium), a nawet dopisywać płatności do swojego rachunku telefonicznego (Web Billing), a wszystko to w prosty i intuicyjny sposób. Korzystając z usługi Premium Rate klient dokonuje płatności wysyłając SMS lub dzwoniąc na numer Premium Rate, a płatność pojawia się na jego rachunku telefonicznym. Aby otrzymać zamówioną treść klient wpisuje na stronie internetowej hasło otrzymane w SMS-ie zwrotnym. Nie musi się więc martwić o to czy posiada przy sobie kartę, a nawet o to czy na jego koncie znajdują się odpowiednie środki.

Dotpay idzie jeszcze jeden krok dalej i proponuje swoim klientom Web Billing, czyli możliwość dopisania płatności do rachunku telefonicznego. Opłata za dostęp do treści, usługi, czy zakup towaru odbywa się poprzez podanie w serwisie/sklepie internetowym swojego numeru telefonu, na który klient otrzymuje SMS z kodem PIN. Kod ten należy wpisać na stronę, aby otrzymać dostęp i dopisać płatność do swojego rachunku telefonicznego.

Powyższe rozwiązania zostały stworzone, aby dopasować usługi płatności bezgotówkowych do stale rozwijającego się i zmieniającego się mobilnego świata, w którym funkcjonujemy. Dzięki nim telefon komórkowy, z którym właściwie już nie rozstajemy się pełni kolejną funkcję, która ułatwia nasze codzienne życie. Przedstawione opcje mają na celu maksymalne uproszczenie płatności za towar lub usługę oraz dopasowanie się zarówno narzędzi, jak i usługodawcy czy sklepu do rosnących wymagań coraz bardziej świadomego i wymagającego klienta, który każdego dnia szuka nowych, lepszych, prostszych i skuteczniejszych rozwiązań.

Kontent sponsorowany

PODZIEL SIĘ