#TheKrag i Red Hot – młodzi Polacy podbijają londyński świat mody

703
Tom Brady, Jake Hold, Ken Bek, Grace Gray, Emilia Sz, Fot. Thomas Knights

Ona – absolwentka jednej z najbardziej prestiżowych uczelni modowych na świecie – London College of Fashion, pracująca dotychczas z czołowymi światowymi projektantami takimi jak Guess by Marciano czy Richard Nicoll. On – młody adept marketingu, znajomy takich postaci jak ksiaze Harry czy David Gandy, były Dyrektor Marketingowy znanego londyńskiego klubu Tonteria, regularnie odwiedzanego przez brytyjskich monarchów oraz największe światowe gwiazdy filmowe oraz  muzyków jak Leonardo DiCaprio, Justin Timberlake, Cara Delevingne, Will. I. Am.

Wspolnie postanowili nadać nowy ton modzie męskiej, a także stworzyć wokół niej filozofię przywództwa, ukazując lifestyle najbardziej wpływowych mężczyzn, którzy mają odwagę zmieniać nasz świat. Ich ubrania noszone są przez takie osobowości jak David Gandy, Hugo Taylor, Arjun Seth, Ken Bek, Tom Brady i wielu innych, a ich najnowsza kolekcja, doczekała się publikacji w British GQ.

Magdalena Dudarska oraz Frederick Szydłowski, bo to o ich przedsięwzięciu mowa, podjęli się zadania wydawałoby się abstrakcyjnego – stworzenia ekskluzywnej marki modowej na tak konkurencyjnym rynku, jakim jest Londyn, mając zaledwie 22 lata. Na etapie kreowania koncepcji marki oraz oprawy graficznej, dołączył do nich Jędrzej Guzik – artysta i grafik komputerowy, znany ze współpracy z wytwórnią NextPop (m.in. Fismoll, Bokka) oraz Warner Bros. Music. Co ciekawe wszyscy znają się z czasów szkolnych, gdy cała trójka mieszkała jeszcze w Poznaniu.

Magdalena Dudarska i Frederick Szydlowski, Fot. Thomas Knights
Magdalena Dudarska i Frederick Szydlowski, Fot. Thomas Knights

Zgodnie wspominają, że punktem wyjściowym budowania ich brandu było wykreowanie #TheMan of #TheKrag – mężczyzny żyjącego wedle filozofii #TheKrag. „Krąg” z języka afrikaans oznacza „potęgę, siłę, odwagę, cnotę”.

Zawsze byłem zafascynowany zjawiskiem zachodzącym wśród grup, społeczeństw, gdzie jest przywódca, który potrafi sprawić że inni go słuchają, ufają jego wizjom, decyzjom, wzorują się na nim – z pasją opowiada Frederick.

Po kilku miesiącach od zaprezentowania się na London Fashion Week w lutym ubiegłego roku, Magda i Frederick przedstawili ich pierwszą kampanię do najnowszej kolekcji. #TheLawOfTheRed, bo tak nazywa się praca dwóch młodych Polaków, jest projektem dla organizacji Red Hot, założonej przez znanego brytyjskiego fotografa Thomas’a Knights’a. Inicjatywa zwalczająca przemoc i dyskryminacje rudych osób, początkowo miała mieć tylko charakter charytatywny. Współpraca przerodziła się w coś poważniejszego.

Fot. Thomas Knights
Fot. Thomas Knights

To właśnie Thomas Knights sfotografował kampanię najnowszej kolekcji #TheKrag, zapraszając do współpracy znanych modeli i modelki:
Ken Bek – twarz projektu, a także brand ambassador #TheKrag od pierwszych dni istnienia marki; uznawany za najbardziej znanego I przystojnego rudego modela na świecie https://www.instagram.com/kenbek/
Tommy Brady – model znany z sesji dla Diesel’a oraz olimpijski reprezentant Wielkiej Brytanii
Jake Hold – brytyjski model I akrobata; ma na swoim koncie sesje dla Marc Jacobs, Vivienne Westwood oraz okładki dla takich magazynów jak GQ czy DAZED
Grace Gray – cover model najnowszego kalendarza Red Hot 2016
Emilia Sz – polska modelka, odkryta przez Thomas’a podczas sesji do najnowszego kalendarza Red Hot 2016

Jake Hold i Emilia Sz , Fot. Thomas Knights
Jake Hold i Emilia Sz , Fot. Thomas Knights

Skórzany kołnierz, najwyższej jakości brytyjskie materiały – mieszanki wełny oraz jedwabiu. Charakterystyczne dwa metalowe guziki na klatce piersiowej oraz sam krój sprawiają, że nasz produkt nie jest koszulą, a innowacyjną częścią garderoby – czymś pomiędzy koszula a marynarką. Celem było stworzenie ‚ broi’ super mężczyzny, bohatera, pioniera, kogoś kto nie boi się wyjść przed szereg i zmieniać świat- tak o kolekcji opowiada Magda.

PODZIEL SIĘ