REKLAMA

ANALIZA: W jaki sposób marka The North Face wkroczyła w świat wielkiej mody

REKLAMA

The North Face to marka głównie kojarząca się z odzieżą wierzchnią, która idealnie nadaje się do ochrony przed żywiołami. W ostatnim okresie kurtkami zainteresowali się jednak także projektanci światowych domów mody, a millenialsi włączyli produkty brandu do swoich stylizacji. 

Historia The North Face sięga 1966 roku. Początkowo odzież była przeznaczona dla aktywnych mężczyzn, którzy cenili sobie praktyczność oraz wygodę. Kurtki chętnie ubierali panowie, wychodząc w deszczową pogodę na spacer z psem lub ci, którzy wybierali się na wędrówki w góry. Nie miało być modnie i zgodnie z trendami, liczyła się użytkowość i wytrzymałość.

Źródło: www.mr-mag.com

Wizerunek marki zmienił się w latach 90., kiedy nowojorscy raperzy zaczęli pokazywać kurtki The North Face w swoich teledyskach lub ubierać je podczas sesji zdjęciowych. Chcąc bardziej wtopić się w modę uliczną, marka podjęła współpracę z gigantem Supreme, która okazała się dużym sukcesem i trwa regularnie od 2007 roku. Kurtki The North Face wyszły wówczas z lasów na ulice największych stolic mody: Nowego Jorku, Londynu, Paryża oraz Mediolanu. Kampanie zawsze stawiały na luz, energię i wygodę. Idealnie przemawiały do młodych ludzi, którzy cenią sobie oryginalne i odważne printy.

Źródło: le21eme.com

Przeczytaj również: Witryna Vetements zwraca uwagę na ważny problem społeczny

Coraz większe sukcesy oraz lepsze projekty The North Face nie mogły zostać nie zauważone także przez wysoką modę i największe domy mody. Do pracy nad wspólnymi projektami markę zaprosili między innymi Comme Des Garcons. Kapsułowa kolekcja, która powstała przy połączeniu sił dwóch kreatywnych marek przyniosła efekty: ludzie od razu pokochali proponowane modele.

Źródło: hypebeast.com

Obecnie kurtki The North Face są pożądanym przedmiotem. Wiele osób z branży, bawiąc się modą, włącza je do swojej garderoby. Ich odzież trafia niemalże do każdej grupy konsumentów na całym świecie, a każda z nich ceni markę za coś innego. Norwegowie ubierają produkt jako ciepłą, puchową kurtkę, dzieciaki z Nowego Jorku kojarzą go z legendą rapu Notorious, a fashionistki doceniają przede wszystkim za przemyślany dizajn.  Zobaczcie kilka zdjęć, w których odzież od The North Face gra główne skrzypce w stylizacji.

Oglądaj dalej

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES