Targi i imprezy modowe, których visual merchandiserzy nie mogą przegapić

RETAIL SHOW

Targi Retail Show to wydarzenie, które przez dwa dni gromadzi w Warszawie wystawców z Polski i zagranicy, przedstawiających rozwiązania dla punktów sprzedaży. Atrakcją każdej edycji jest modelowy sklep – przestrzeń handlowa wykonana przez kilka firm, zaaranżowana z uwzględnieniem innowacyjnych sposobów prezentacji produktu oraz nowoczesnych rozwiązań i technologii. W 2015 roku targom towarzyszyła konferencja Retail Congres, podczas której można było wysłuchać prelekcji profesjonalistów m.in. z zakresu visual merchandisingu czy projektowania wnętrz sklepów i centrów handlowych. Podczas Retail Show wyłaniani są także zwycięzcy konkursów Innowacje Handlu oraz Best Shop Concept na dany rok. Jury wybiera najlepsze produkty oraz sklepy, które odznaczają się pomysłem, designem, zastosowanymi technologiami i walorami użytkowymi. Impreza w tym roku odbędzie się 16-17 listopada.

Festiwal Zaprojektowani, Fot. Dawid Groński
Festiwal Zaprojektowani, Fot. Dawid Groński

Czytaj dalej…

Newsletter

FASHION BIZNES