Sephora rośnie w siłę. Odnosi sukces na polu sprzedaży online

150
Źródło: globe-group.com

Grupa LVMH w poniedziałek poinformowała, że przychody z pierwszego kwartału wzrosły o 10% do 10,9 mld euro, a przy wzroście organicznym o 13% rok do roku. Azja, Stany Zjednoczone i Europa doświadczyły zadawalającego wzrostu – jak można było przeczytać w komunikacie prasowym.

Według segmentów przychody ze skórzanych produktów za pierwszy kwartał wzrosły o 16%, sprzedaż perfum i kosmetyków – o 17%, a zegarków i biżuterii – 20%.

W segmencie sprzedaży detalicznej wyróżnia się Sephora. Jej dochody wzrosły w tym kwartale o 9%.

>>> Przeczytaj również: RANKING: 10 najcenniejszych marek modowych świata

Mniej więcej rok temu LVMH ostrzegał inwestorów, że prawdopodobnie nie będzie w stanie utrzymać znacznego wzrostu przychodów i sprzedaży, Ale pierwszy kwartał pokazał mocne strony firmy w kilku obszarach ekskluzywnej sprzedaży detalicznej. Ponadto, wśród najlepszych sprzedawców w tym kwartale znalazła się właśnie Sephora – najmniej ekskluzywna marka z portfolio grupy. Jak podał koncern: wyjątkowo szybko rozwija się sprzedaż online.

W chwili obecnej LVMH wykazuje jednak kilka oznak spowolnienia gospodarczego, a w poniedziałek spółka zapowiedziała, że ​​nadal będzie czerpać korzyści z prężnego środowiska z początku tego roku, choć przewiduje też niekorzystne kursy walutowe i niepewność geopolityczną.