Wejście do sklepu stacjonarnego sieci Sephora. W górnej części widzimy logo firmy. W środkowej cześci zdjęcia wystawę kolorowych kosmetyków.

Sephora Polska ma nowego Dyrektora Generalnego

Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany. Już od jakiegoś czasu kobiety zaczęły przejmować władzę w strukturach wielu firm i takie manewry HR-owe zdecydowanie nam się podobają. Sephora Polska również docenia wartość kobiecej potęgi.

Perfumeria Sephora Polska, która urzeka nas coraz to nowym asortymentem i gracją z jaką radzi sobie z potrzebami współczesnych konsumentów, wprowadzając na polski rynek długo wyczekiwane marki kosmetyczne chce udowodnić, że kobieca droga do sukcesu jest jego gwarantem. Katarzyna Bielecka, związana z marką Spehora już od 7 lat, 1 kwietnia objęła stanowisko Dyrektora Generalnego podejmując wyzwanie umocnienia pozycji firmy na polskim rynku.

Miłośnicy piękna zapamiętajcie ten moment, ponieważ to na barkach Pani Katarzyny spoczywa strategia rozwoju firmy przez kolejne trzy lata. Jaki sobie poradzi i czym marka nas jeszcze zaskoczy?

Autor: Monika Szabelska

Newsletter

FASHION BIZNES