Rusza pierwszy w Polsce program akceleracyjny dla start-upów w branży mody!

338
Fot. mat. prasowe HUSH Warsaw

Słowo start-up jest jednym z popularniejszych w ostatnich latach. Kojarzy się z innowacją, pomysłem, ambicją, niejednokrotnie sukcesem. Ale czy, aby na pewno w branży fashion? HUSH WARSAW Brand Box chce to zmienić. Rusza pierwszy autorski program akceleracyjny dedykowany branży mody. 

Projekt powstał po wnikliwej obserwacji rynku i odpowiada na indywidualne wyzwania marek, które potrzebują wsparcia finansowego, promocyjnego lub strategicznego. Program przeznaczony jest dla mikro i małych przedsiębiorstw, które chcą wiedzieć jak skalować swój biznes, szukają zewnętrznego finansowania inwestorskiego lub chcą sprzedawać zagranicą.

Chcemy dać markom jak najlepsze narzędzia do kontynuacji lub startu swojej firmy na bardzo konkurencyjnym rynku. Ważne jest dla nas by uświadomić markom szereg wyzwań jakie przed nimi stoją, ale też pomóc na nowo policzyć biznes. Oddajemy w ich ręce 2- letnią strategię, to bardzo konkretne narzędzie i chyba jeszcze nikt w tej branży czegoś podobnego nie oferował. Problemy tego rynku znamy na pamięć, ale zamiast narzekać reagujemy na zastaną rzeczywistość i ją zmieniamy, to najbliższa nam filozofia”.- dodaje współwłaścicielka marki HUSH Warsaw, Anna Pięta.

mat. prasowe HUSH

Magda Korcz i Ania Pięta do współpracy zaprosiły grono specjalistek o kompetencjach pozwalających na kompleksową diagnozę aktualnych problemów i przyszłych wyzwań branżowych firm. Przez 8 tygodni 8 mentorek z fachową wiedzą i doświadczeniem w branży mody będzie pracowało nad planem rozwoju 12 firm wybranych do programu. Ekspertki pomogą na nowo zdefiniować cele biznesowe firm, zaplanować strategię sprzedażową i marketingową oraz przygotować ich właścicielki/ właścicieli do spotkania z inwestorem. HUSH Warsaw Brand Box to program, który ma na celu opracowanie strategii dla wybranych marek i przygotowanie ich do rozwoju w ciągu najbliższych dwóch lat.

Chcemy postawić kropkę nad I czteroletniej pracy HUSH Warsaw nad profesjonalizacją rynku mody w Polsce. Program akceleracyjny jest naszym zdaniem uszytą na miarę propozycją dla polskiej branży mody. Odpowiada na wyznania firm, które szybko zderzają się z rzeczywistością i jeszcze szybciej muszą na nią odpowiednio reagować”.- mówi szefowa projektu Magda Korcz.

EKSPERTKI: 

Wszystkie specjalistki programu HUSH Warsaw Brand Box mają szerokie branżowe lub biznesowe doświadczenie, a ich kompetencje zostały dobrane tak aby kompleksowo odpowiadać merytorycznym założeniom projektu. Strategia sprzedaży, polityka cenowa, modele biznesowe, promocja i marketing, zewnętrzne finansowanie czy wejście marki na rynki zagraniczne, to główne obszary, które będą omawiane z uczestnikami programu.

HUSH Warsaw Brand Box pomoże Ci:

  • zdefiniować cel swojej firmy i określić jej misję
  • dotrzeć do swoich klientów
  • zaplanować strategię promocji i sprzedaży
  • przeprowadzić prognozę finansową
  • wprowadzić inwestora
  • wejść na rynki zagraniczne
  • opracować strategię marki na kolejne dwa lata

DATY: 

Rekrutacja 4- 17.09.2017

Warsztaty- start 02.10/ koniec 20.11

Finał na HUSH Warsaw na początku grudnia

EKSPERTKI WPROWADZENIE: 

Wszystkie specjalistki programu HUSH Warsaw Brand Box mają szerokie branżowe lub biznesowe doświadczenie, a ich kompetencje zostały dobrane tak aby kompleksowo odpowiadać merytorycznym założeniom projektu. Strategia sprzedaży, polityka cenowa, modele biznesowe, promocja i marketing, zewnętrzne finansowanie czy wejście marki na rynki zagraniczne, to główne obszary, które będą omawiane z uczestnikami programu.

EKSPERTKI BIORĄCE UDZIAŁ W PROGRAMIE:

PAULINA CIECIERSKA

Ekspertka ds. sprzedaży retail z blisko dwunastoletnim doświadczeniem. Specjalizuje się przede wszystkim w planowaniu, merchandisingu, zakupach oraz zarządzaniu produktem. Doświadczenie zdobywała przede wszystkim zagranicą. Absolwentka Global Fashion Management Executive na prestiżowym L’Institut Français de la Mode. Obecnie Dyrektor Kreatywna marki Cardio Bunny- wzoru niezwykle dynamicznego rozwoju i sukcesu finansowego.

DAGMARA STRZĘBICKA

Doradczyni i trenerka osób tworzących nowe biznesowe projekty. Specjalizuje się w modelach biznesowych i ocenie potencjału rynkowego firmy. Współpracowała z Lewiatan Business Angels, funduszami seed i inkubatorami przedsiębiorczości (Science 2 Business, KIGMED, CITT, Nickel Incubator, Trio Fund) oraz inwestorami indywidualnymi. Współtworzyła i rozwijała sieć business angels Black Swan, gdzie odpowiadała za pozyskiwanie projektów, przygotowania do sesji pitchingowych i procesowanie transakcji. Jako mentorka w licznych programach akceleracyjnych i konkursach startupowych pomaga lepiej zrozumieć mechanizmy biznesowe, przemyśleć model i zweryfikować szanse powodzenia biznesu.

OLKA KAŹMIERCZAK

Brand Architect, założycielka POP UP GRUPY – pierwszego w Polsce kolektywu strategiczno-kreatywnego w branży mody i lifestyle, który w krótkim czasie stał się partnerem takich marek jak Gosia Baczyńska, Loft37, TOVA czy Fiore. W 2015 r. powołała do życia pierwszą w Polsce akademię biznesu mody Fashion PR Talks, a wraz z nią platformę edukacyjną z kilkoma setkami eksperckich materiałów na koncie. Projekty Olki Kaźmierczak doskonale zdiagnozowały potrzeby branży mody i w krótkim czasie stały się najbardziej pożądanymi w obszarze edukacji mody.

URSZULA WISZOWATA

Redaktorka naczelna portalu FashioBiznes.pl i kierownik wydziału Prawo i Zarządzanie w sektorze mody na Uczelni Łazarskiego. Doświadczenie zdobywała m.in. jako analityk finansowy marki Chanel w Nowym Jorku. Ula specjalizuje się w tzw. employer brandingu, finansowaniu startupów oraz rynku dóbr luksusowych. Aktualnie rozwija kolejny projekt #CareerMonday, który zajmuje się doradztwem dla osób poszukujących pracy w branży mody i stanowi branżową platformę rekrutacyjną.

MAGDA KORCZ

Dyrektor zarządzający i współwłaścicielka spółki HUSH Warsaw. Zajmuje się koordynacją produkcji targów mody HUSH Warsaw i współpracą z partnerami biznesowymi zainteresowanymi HUSH Warsaw m.in. H&M, Fiat, Mastercard, Nissan, T Mobile, HTC, Martini. Z wykształcenia historyczka sztuki, swoje doświadczenie zdobywała prowadząc duże projekty z branży mody i dizajnu w agencjach kreatywnych. Dwukrotna mentorka programu Fundacji Sieci Kobiet Przedsiębiorczych, w której pro bono doradzała przyszłym właścicielkom firm. Inicjatorka konkursu HUSH Selected, autorka i szefowa programu akceleracyjnego- HUSH Warsaw Brand Box.

ANNA PIĘTA

Dyrektor artystyczny i współwłaścicielka spółki HUSH Warsaw. Z wykształcenia krytyczka i promotorka sztuki, a w HUSH’u serce kreacji. od 2013 roku zarządza kampaniami promocyjnymi i komunikacją marki HUSH Warsaw. Pomysłodawczyni i szefowa programu HUSH Warsaw International, który z sukcesem promuje polskie marki na branżowych targach zagranicą. Trzykrotna mentorka programu Fundacji Sieci Kobiet Przedsiębiorczych, który pro bono wspiera kobiety z zakładaniu swoich firm.

MAGDALENA SZANIAWSKA

Współwłaścicielka agencji WAW Fashion Sales & PR Agency. Od ponad 14 lat związana z branżą handlową w segmencie Fashion. Zaczynając jako asystent sprzedaży potem brand manager marek Armani Jeans, Versace Collection, Ferre Milano, oraz  jako  Dyrektor Handlowa. Specjalistka od budowania relacji między marką a konsumentem, która swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje w szczególności do kreowania i analizy umów handlowych, a także zgłębiania reguł rządzących branżą mody od strony formalno- prawnej. Od 2014 roku współtworzy, międzynarodową agencję sprzedażową [WAW] Fashion Sales & PR Agency, wprowadza renomowane zagraniczne marki na rynek Polski i eksportuje marki polskie na rynki globalne. Jej agencja współpracuje z międzynarodowymi showroomami i domami mody m.in.: KARL LAGERFELD, JOHN GALLIANO PARIS, MOSCHINO, VERSACE czy RACHEL ZOE .

AGNIESZKA PRZYBYLSKA

Współwłaścicielka agencji WAW Fashion Sales & PR Agency. Doświadczenie w branży mody zdobywała najpierw jako sales manager, a następnie brand manager marek: Ice Iceberg, Just Cavalli, Stella McCartney Lingerie, Elle Mcpherson Intimates. Uczestniczyła w licznych szkoleniach i prezentacjach dla kupców, agentów, dystrybutorów marek w Polsce, Włoszech, Anglii, Danii oraz Hiszpanii. Pracowała z polskimi markami odzieżowymi budując ich wizerunek oraz strategię rozwoju sieci sprzedaży w Polsce i zagranicą. W 2012 roku współpracowała z Fashion Week Poland, prowadząc projekt b2b. Od 2014 roku współtworzy, międzynarodową agencję sprzedażową [WAW] Fashion Sales & PR Agency, wprowadza renomowane zagraniczne marki na rynek Polski i eksportuje marki polskie na rynki globalne. Jej agencja współpracuje z międzynarodowymi showroomami i domami mody m.in.: KARL LAGERFELD, JOHN GALLIANO PARIS, MOSCHINO, VERSACE czy RACHEL ZOE .

PODZIEL SIĘ