REKLAMA

Popularne marki: Russell Hobbs i Remington odmieniają nasze wnętrza

REKLAMA

Kochamy piękne, nowoczesne i estetyczne wnętrza. W kwestii sprzętów kuchennych i gospodarstwa domowego coraz częściej sięgamy jednak po najprostsze rozwiązania i jesteśmy przekonani, że nie zawsze muszą chodzić w parze z resztą wystroju naszego mieszkania. A że nie od dziś wiadomo, że kuchnia jest centrum i sercem domu, naprzeciw klientom wychodzą pionierskie firmy: Russell Hobbs i Remington.

Czy możliwe jest połączenie nowoczesności, minimalizmu i jakości na najwyższym poziomie z powracającą modą na styl retro? Najnowsza kolekcja do kuchni pionierskiej marki tworzącej produkty małego AGD z wieloletnim doświadczeniem to prawdziwe dzieło z duszą. Znajdziecie w niej funkcjonalne czajniki, tostery oraz ekspresy do kawy stylizowane na lata 60., które będą wspaniałym dodatkiem, a zarazem dodadzą klasy każdym, nawet najmniejszym wnętrzom.

W kwestii domowego AGD ostatnie słowo ma Remington. Jeśli wizja codziennej pielęgnacji i prostowania Cię przeraża, to produkt stworzony dla Ciebie. Uważaj, bo troska o zdrowy wygląd włosów jeszcze nigdy nie była tak uzależniająca! O wszystkim najlepiej przekonasz się sama, testując nowy, innowacyjny produkt marki.

Lśniące, gładkie, zdrowo wyglądające włosy bez efektu puszenia. A wszystko to w zaledwie kilka minut, bez użycia prostownicy! Nie wierzysz? Taki efekt uzyskasz jedynie dzięki unikatowemu połączeniu najnowszej szczotki i prostownicy Remington. Piękny, kobiecy dizajn i aż 3 ustawienia temperatury, dzięki którym perfekcyjnie dopasujesz urządzenie do swojego rodzaju włosów – a wszystko to dla zachowania ich naturalnej objętości przy jednoczesnym wygładzeniu.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, producenci Russell Hobbs i Remington starają się sprostać wciąż rosnącym wymaganiom, by w jak najlepszy sposób nie tylko ułatwić nam życie, ale dbać o nasze samopoczucie poprzez realny wpływ na wygląd i estetykę naszych wnętrz. Nietypowy, charakterystyczny dizajn, inspiracje poprzednimi dekadami czy rozwiązania kolorystyczne nie tylko pozwalają tym markom wyróżniać się na rynku, ale bez wątpienia są składowymi ich sukcesu.

 

Autor: Marlena Wysocka

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES