REKLAMA

Świat mody w pigułce

REKLAMA

W dzisiejszej odsłonie, prezentujemy kilka newsów, które zasługują na Waszą uwagę, drodzy Czytelnicy.

Czy Saint Laurent zrobił sobie żart ze swoich klientów?

saint-laurent-tuxedo-t-shirtHeidi Slimane
, dyrektor kreatywny francuskiego domu mody Saint Laurent, zaprojektował męską kolekcję na sezon wiosna-lato 2015 z linią “Tux” t-shirtów, która wywołała kontrowersje. Koszulka z krótkim rękawem prezentuje print męskiego smokingu. W projekcie nie byłoby nic zdrożnego, jednakże jego cena wynosi 450 dolarów. Informacja obiegła świat Internetu i wywołała burzliwe dyskusje. Internauci zadawali między sobą pytanie: Ile jesteśmy w stanie zapłacić za zwykłą koszulkę, której nie ubierzemy w kolejnym sezonie, nawet jeżeli jest ona autorstwa jednego z najbardziej znamienitych domów mody?

Pozostajemy w temacie francuskiej mody i międzynarodowej ekspansji, ponieważ Saint Laurent otworzył swój największy sklep stacjonarny w Tokio. Trzy piętrowy salon oferuje męską i damską kolekcję oraz linię akcesoriów. Jak argumentuje dyrektor kreatywna domu mody, Francesca Bellettini jest to poważny krok w rozwoju strategii marki, której zysk w ubiegłym roku wzrósł o 27 %.

źródło: www.buro247.com

źródło: www.buro247.com
źródło: www.buro247.com

Jonathan Saunders zamyka własną markę

Jak donoszą zagraniczne media, brytyjski projektant mody – Jonathan Saunders zrezygnował z kierowania własną markę, założoną w 2003 roku, z powodów personalnych. Designer pozostaje najbardziej charakterystyczną osobistością londyńskiej sceny modowej, znaną z innowacyjnego krawiectwa.

Olivier Roustening dołączył do kultowej aplikacji Kim Kardashian

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody Balmain, Olivier Roustening dołączył do cyber świata wpływowej celebrytki, Kim Kardashian. 7 grudnia bieżącego roku projektant pojawił się w aplikacji “Hollywood Game” swojej muzy.

Band of Outsiders wraca na rynek mody z nową kolekcją na sezon wiosna-lato 2017

Scott Sternberg, źródło: www.gq.com
Scott Sternberg, źródło: gq.com

W maju 2015 roku, Scott Sternberg założyciel marki Band of Outsiders poinformował o zamknięciu brandu, który tworzył przez ponad dekadę. Niemalże pół roku później, zarząd amerykańskiej marki, specjalizującej się w tworzeniu męskich oraz damskich kolekcji ready-to-wear, postanowił wznowić działalność. W październiku 2016 roku zostanie zaprezentowana pierwsza kolekcja na sezon wiosna-lato 2017, z nową załogą na pokładzie. Belgijski fundusz CLCC nabył Band of Outsiders w momencie, kiedy nie potrafiła ona spłacić swojego zadłużenia wynoszącego dwa miliony dolarów.

Duet Viktor & Rolf debiutuje na rynku filmowym

Para holenderskich projektantów Viktor Horsting i Rolf Snoeren postanowiła zadebiutować w segmencie kinematografii, wypuszczając krótki film “Nightwatch”, ukazujący ideę powstania zimowej kolekcji couture “Wearable Art” na sezon 2015.
Film w całości prezentowany jest na stronie: www.viktor-rolf.com.

Chanel odkrywa nieznane

Karl Lagerfeld, dyrektor artystyczny francuskiego domu mody Chanel, opowiada o produkcji najnowszej linii butów dla zeszłotygodniowego pokazu “Metiers D’art”, a która w jego trzydziestoletniej karierze dla luksusowego domu mody nie miała miejsca. Must see!

Tour de Irlanida – zwiedzanie Irlandii koleją

Firma zarządzająca legendarną koleją Orient Express przygotowała specjalną trasę Belmond Grand Hibernian pośród krajobrazów Irlandii, która została zaplanowana na sierpień 2016. Pociąg pomieści dziesięć samochodów, ulokuje czterdziestu pasażerów i będzie serwować irlandzkie specjały. Podróżujący mają możliwość wyboru dwóch opcji: zwiedzania dwu-dniowego lub sześciu-dniowego.
Więcej szczegółów znajdziecie na stronie organizatora: [TUTAJ].

źródło: www.belmond.com/grand-hibernian-train
źródło: www.belmond.com/grand-hibernian-train

 Autor: Alicja Szablewska

REKLAMA
REKLAMA

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES