Prasa dla mężczyzn wzbogaci się o nowy tytuł -” L’OFFICIEL HOMMES POLSKA”

190

To już pewne – w marcu 2018 r. ukaże się pierwszy numer męskiej wersji najstarszego europejskiego magazynu o modzie – „L’OFFICIEL HOMMES POLSKA”.

„L’OFFICIEL HOMMES POLSKA” zadebiutuje jako półrocznik (dwa wydania: wiosna-lato oraz jesień-zima) w nakładzie 30 tys. egzemplarzy. Wydawcą będzie polskie rodzinne wydawnictwo butikowe Kustra Group, w portfolio którego znajdują się tytuły „L’OFFICIEL POLSKA” oraz „MONITOR MAGAZINE”.

Polscy mężczyźni zwracają coraz większą uwagę na wygląd, coraz bardziej świadomie podchodzą do tematu pielęgnacji. O tym jak dynamicznie zmienia się podejście mężczyzn w Polsce świadczą wskaźniki konsumpcji dóbr w naszym kraju we wszystkich segmentach luksusowych: modzie, perfumach, pielęgnacji, samochodach. Dwucyfrowe wzrosty pokazują, że nie tylko Polki chcą być zadbane i świetnie wyglądać – mówi Sebastian Kustra, wydawca i redaktor naczelny „L’OFFICIEL HOMMES POLSKA”.

W nowym tytule – oprócz tematów związanych z modą, urodą i stylem życia znajdziemy wywiady z wybitnymi osobowościami świata kultury i sztuki. „L’OFFICIEL HOMMES POLSKA” będzie ukazywał się równolegle z wydaniem” L’OFFICIEL POLSKA”, by móc zaoferować możliwość komunikowania się markom luksusowym oraz premium skierowanym do mężczyzn.

>>>Czytaj również: Zmiany w polskim „Twoim Stylu” i brytyjskim „Glamour”

Po roku ukazywania się „L’OFFICIEL POLSKA” i jego ciepłym przyjęciu dostawaliśmy coraz więcej pytań od marek o jego męską edycję, która z sukcesem działa na 15 rynkach światowych. Już w pilotażowym numerze zapowiedzieliśmy tytuł jako wewnętrzny dział. Wiosna 2018 r. będzie idealnym momentem, aby wreszcie pojawił się jako osobny magazyn, tym bardziej, że nie ma u nas jeszcze żadnego luksusowego tytułu skierowanego wyłącznie do mężczyzn, po który panowie sięgaliby z przyjemnością w poszukiwaniu inspiracji na najwyższym poziomie. Najwyższy czas to zmienić – mówi Ewelina Kustra, redaktor naczelna „L’OFFICIEL POLSKA”.

Polska edycja „L’OFFICIEL HOMMES” będzie 16. lokalną edycją na świecie i 56. w całej grupie L’OFFICIEL.