Współpraca „Vogue’a” oraz Google przybliży nam kulisy świata mody

193
Yasmin Green dla Vogue, Fot. Thibault Montamat

Jak zapewne zauważyliście cele „Vogue’a” skupiają się wokół wielu obszarów. Magazyn pragnie na pokazać nam czytelnikom tylko to, co nowego w branży mody, ale również zwrócić uwagę na technologię. Tym razem przy wsparciu Google.

W tym roku przypada 125. rocznica najsłynniejszego numeru „Vogue’a”, czyli ukazującego się w sierpniu wydania wrześniowego. Z tej okazji Condé Nast Entertainment razem z technologicznym behemotem postanowili wypuścić serię filmów wideo 360° Supermodel Closets. Jak możemy się domyśleć, widzowie będą mogli zajrzeć do szaf supermodelek, w tym Kendall Jenner oraz Cindy Crawford. Podczas wizyty u Kendall Jenner, którą już możecie obejrzeć na vogue.com dowiemy się m.in. jaka historia kryje się za rozsławioną sukienką modelki, którą założyła na 21 urodziny.

>>>Czytaj również: Sprawdź kolekcję H&M STUDIO AW17 dla niej i dla niego

W czasach telewizji dostarczanie tego typu treści jest naturalnym postępem. Stąd partnerstwo z Google jest dla Conde Nast i zespołu redakcyjnego „Vogue” nieodzownym elementem dalszego rozwoju. Według Anny-Lisy Yabsley, dyrekor ds. digital „Vogue”, wideo 360° z czerwonego dywanu na Met Gala, było ogromnym sukcesem.

Seria Supermodel Closets zaraz po nagraniach wideo Vogue’s 73 Questions jest kolejnym krokiem w stronę przybliżenia odbiorcom świata mody. Co myślicie o takim rozwiązaniu?

Autor: Monika Szabelska